حجت الاسلام قهرمان احمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته هریس با اشاره به دریافت نشان ذوالفقار توسط سردار قاسم سلیمانی از دست رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: فرمانده معظم کل قوا با اعطای نشان ذوالفقار به سردار سلیمانی، از یکی از مردان خدا و جان بر کفان سپاه اسلام تقدیر کردند.
وی افزود: معظم له ضمن تجلیل از رشادت های سردار سلیمانی، برای وی این گونه دعا کردند «انشاالله خدای متعال به ایشان اجر بدهد و تفضل کند و زندگی ایشان را با سعادت و عاقبت ایشان را با شهادت قرار بدهد، البته نه حالا، هنوز سال ها جمهوری اسلامی با ایشان کار دارد اما بالاخره آخرش انشاالله شهادت باشد».
حجت الاسلام احمدی همچنین با اشاره به سفر مخفیانه رییس جمهوری آمریکا به عراق، گفت: دنیا سفر رسمی رئیس جمهوری کشورمان به عراق را با سفر مخفیانه رئیس جمهوری آمریکا در چند ماهه اخیر مقایسه کرد.
وی افزود: سفر ترامپ بدون اعلام قبلی و در تاریکی شب و سفر رئیس جمهوری ایران در روز روشن و با اعلام قبلی انجام گرفت که منجر به تحقیر زمامداران آمریکا شد.
امام جمعه هریس اظهار داشت: بدون شک امنیتی که حشد الشعبی عراق و نیروهای مقاومت اسلامی در سراسر منطقه غرب آسیا تا آب های مدیترانه ایجاد کرده اند، فرصت مغتنمی برای نزدیکی و همبستگی کشورهای اسلامی منطقه است.
وی ادامه داد: ترامپ در سفر خود به بغداد گفت وقتی چراغ های هواپیما را خاموش کردند چنان فضای تاریکی را هرگز تجربه نکرده بودم، ما هفت تریلیون دلار در منطقه خرج کرده ایم، ولی من باید در تاریکی به یکی از پایگاه های آمریکا در عراق بروم.
حجت الاسلام احمدی با اشاره به مناسبت ۱۳ رجب، سالروز میلاد حضرت امام علی (ع)، اشاره کرد و افزود: زندگی و سیره و منش حکومت داری عدالت محور آن حضرت باید الگویی برای مسئولان نظام اسلامی باشد.
وی با نزدیکی به روزهای پایانی سال 1397گفت: سال 1397 رو به پایان است و شوق و شور خرید شب عید فراگیر شده است و در این ایام باید مردم و مسئولان به فکر طبقات محروم و مستضعف نیز باشند.
شهرستان هریس با حدود 70هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
7227/6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.