مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: هم اکنون در ١٠٠ کتابخانه عمومی استان شاهد برپایی نمایشگاهی از آثار پروین و کتب منتشر شده درخصوص این شاعر بلندآوازه ایران زمین هستیم.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، شهرام خدایی گفت: در آستانه برگزاری جشنواره بین المللی پروین اعتصامی،  در ١٠٠ کتابخانه عمومی استان شاهد برپایی نمایشگاهی از آثار پروین و کتب منتشر شده درخصوص این شاعر بلندآوازه ایران زمین هستیم.
وی با بیان این‌که کتاب های مربوط به پروین اعتصامی تا پایان سال جهت مطالعه عموم علاقه‌مندان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی ارایه می‌شود، افزود: به تمامی کتابخانه‌های عمومی استان ابلاغ شده که در طول هفته جاری موضوع کارگاه های قصه‌گویی برای کودکان را با داستان‌های اشعار پروین اعتصامی انتخاب کنند.
خدایی با اشاره به این‌که طی روزهای گذشته پویش کتابخوانی و شعرخوانی با موضوع اشعار و داستان زندگی پروین اعتصامی در فضای مجازی به راه افتاده است، خاطرنشان کرد: عصر شعر پروین اعتصامی نیز طی روزهای آینده در کتابخانه مرکزی تبریز برگزار خواهد شد.
گفتنی است، جشنواره بین المللی پروین اعتصامی به همت انجمن ادبی تبریز و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با همکاری استانداری آذربایجان‌شرقی، بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان، بنیاد پژوهشی شهریار، اداره کل آموزش و پرورش استان، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تبریز، صدا و سیمای مرکز استان و دانشگاه تبریز طی روزهای ٢٤ و ٢٥ اسفند در سالن پتروشیمی تبریز برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.