به گزارش ایرنا، یحیی گل‌ محمدی عصر چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی با اشاره به خاطرات خیلی خوبی که از مردم تبریز و هواداران خوب تراکتورسازی دارد، گفت: امیدوارم فردا شاهد یک بازی زیبا و جوانمردانه از سوی هر دو تیم باشیم.
وی با بیان اینکه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ ایم، خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت جدول و امتیازاتی که دو تیم کسب کردند فکر می ‌کنم بازی فردا یکی از مهمترین بازی‌ های 2 تیم باشد.
سرمربی تیم پدیده ادامه داد: مقابل تیم خیلی خوب و تقویت شده ای به میدان خواهیم رفت و امیدوارم بازیکنان جوانم مقابل دژاگه، شجاعی و حاج‌ صفی بتوانند عرض‌اندام کنند.
وی با اشاره به اینکه تراکتورسازی در این اواخر نتایج خیلی خوبی کسب کرده و بازیکنان سرشناس و خوبی دارد، افزود: این بازی تجربه خوبی برای بازیکنان جوان ما خواهد بود.
وی در مورد هزینه کرد تیم پدیده اعلام کرد: امسال حدود 10 تا 12 میلیارد تومان هزینه تیم ما بود که برای پرداخت همین مبلغ هم مشکلات مختلفی داشتیم و با وجود این جزو تیم‌های بالای جدول هستیم.
وی گفت: هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده است و امیدوارم که بتوانیم با کسب امتیازات لازم جواب محبت‌های هواداران را بدهیم، هوادارانی که امسال خیلی حمایت کردند و پرشور بودند.
وی با اشاره به اینکه هدف باشگاه پدیده کسب سهمیه است، خاطرنشان کرد: شرایط نیم ‌فصل اول با نیم‌ فصل دوم خیلی فرق می ‌کند و تیم‌ها خودشان را تقویت می ‌کنند و با شناخت بهتری نسبت به حریفان پا به مسابقات می ‌گذارند.
وی گفت: هر چند ما نتوانستیم آن‌ طور که باید بازیکنانی را که می خواستیم جذب کنیم، اما در هر صورت همین بازیکنان بودند که تیم را به اینجا رساندند و می‌ توانند ادامه دهند زیرا که ما با پرسپولیس در آزادی بازی کرده و با نفت آبادان هم در آبادان روبه‌ رو شدیم و بازی‌های سختی داشتیم، اما چیزی که اهمیت دارد این است که باید با تلاش بسیار به هدفمان که کسب سهمیه است، برسیم.
گل‌ محمدی با بیان اینکه برگزاری بازی در روز پنجشنبه به هر دو تیم تراکتورسازی و پدیده ضرر می‌زند ادامه داد: برای تیم تراکتورسازی بهتر است این بازی روز جمعه برگزار شود تا هواداران بیشتری در ورزشگاه حضور یابند و ما هم برای روز جمعه برنامه ‌ریزی کرده بودیم.
وی در خصوص بازیکنان غایب تیمش در بازی مقابل تراکتورسازی گفت: خوشبختانه هیچ محروم و مصدومی برای بازی فردا نداریم و یک امتیاز هم از تراکتورسازی بگیریم برای ما برد محسوب می‌شود.
دیدار تیم های تراکتورسازی و پدیده فردا پنجشنبه از ساعت 16 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.
پیش از این قرار بود بازی 2 تیم روز جمعه برگزار شود که بدلیل بازی تیم ملی امید یک روز جلو کشیده شد.
9853/3071/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.