به گزارش ایرنا، عادل اصغرپور روز چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این شهرستان افزود: ارایه خدمات بهینه به مسافران و گردشگران نوروزی و پاسخگویی به نیازهای آنها به افزایش تعداد مسافرانی که عجب شیر را به عنوان مقصد نورزوی انتخاب می کنند کمک می کند.
وی با اشاره به جاذبه های طبیعی و تاریخی شهرستان اظهار داشت: از این رو تمامی نهادها و ادارات عضو ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی باید باهم در تعامل کامل باشند.
اصغرپور بر افزایش نظارت دستگاه های مسوول بر نحوه ارایه خدمات در اماکن عمومی، مراکز اقامتی، مجتمع های رفاهی بین راهی، رستوران ها، فروشگاه ها و مراکز عرضه میوه تاکید کرد و گفت: نظارت بر نحوه توزیع و قیمت گذاری کالاها در فروشگاه های مواد خوراکی و پوشاک، تجهیز هتل ها، مسافرخانه ها، مدارس و خانه معلم برای مسافران، توزیع بروشورهای اطلاع رسانی از مکان های فرهنگی، تاریخی و گردشگری باید در دستور کار ستاد قرار گیرد.
وی ادامه داد: ساماندهی ورودی و خروجی روستاها و نصب اطلاعات مکان های دیدنی روستاها از سوی دهیاران نیز باید در این ایام مورد توجه قرار گیرد.
وی، بازدید مستمر از راه های ارتباطی، تجهیز نمازخانه ها، آمادگی کامل دستگاه های امدادی و انتظامی، نظافت معابر، میادین و بوستان ها را از دیگر برنامه های ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان در ایام نوروز اعلام کرد.
وی گفت: کسب رضایتمندی میهمانان و گردشگران نوروزی باید در اولویت دستگاه ها قرار گیرد و از تمام امکانات و سلایق برای ایجاد خاطره ای به یاد ماندنی از این شهرستان در اذهان مسافران استفاده شود.
شهرستان عجب شیر با حدود 71 هزار نفر جمعیت در98 کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.