مرتضی آبدار روز سه شنبه در مراسم افتتاح هتل 5 ستاره منطقه آزاد ارس به نقش گردشگری در اقتصاد بدون نفت اشاره کرد و گفت: اشتغال اولویت کشور است و هر کس در این مسیر گام بردارد ارزشمند است.
وی با بیان اینکه ساخت هتل به توسعه گردشگری کمک می کند، گفت: منطقه آزاد ارس داری 6 هتل است که 2 هتل 4 ستاره 2 هتل 3 ستاره یک هتل 2 ستاره و یک هتل 5 ستاره است.
وی راه اندازی قطار گردشگری تبریز _ جلفا اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری را از اقدامات مناسب انجام شده در ارس عنوان کرد و گفت: نقش ارس در رویداد تبریز 2018 قابل توجه بود.
محمد حسن نژاد نماینده مردم مرند و جلفا در خانه ملت هم با اعلام اینکه درصدد توسعه 40 هزار هکتاری محدوده 51 هزار هکتاری ارس در مسیر مرند هستیم ، این موضوع در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تصویب شده است
حجت الاسلام سالار سنجری امام جمعه جلفا هم با بیان اینکه در جنگ اقتصادی هستیم، گفت: با توجه به اینکه این هتل در نزدیکی پاسگاه مرزی ساخته شده است، نقش این هتل هم در جنگ افتصادی مانند پاسگاه مرزی است.
محمد زاده مالک نخستین هتل 5 ستاره منطقه آزاد ارس گفت این مجموعه با سرمایه گذاری 350 میلیارد ریال در 5 طبقه به مساحت 10 هزار متر مربع با 65 اتاق و ظرفیت پذیرش 250 مسافر ساخته شده و دارای آمفی تاتر و سالن ورزشی بوده و برای 100 نفر اشتغال زایی مستقیم و 50 نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد کرده است.
به گزارش ایرنا امروز در منطقه آزاد ارس با مرتضی بانک دبیر شورای عالی مناطق آزاد و وِیژه اقتصادی 5 طرح عمرانی، تولیدی و گردشگری با سرمایه گذاری بیش از 750 میلیارد ریال بهره برداری شد.
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.