به گزارش ایرنا، سردار اصغر عباسقلی زاده روز سه شنبه در مراسم بهره داری از سالن ورزشی مدافعان حرم خضرلو و چهار باب واحد مسکونی ویژه محرومان در عجب شیر اظهار داشت:ساخت و احداث اماکن و نیز توسعه امکانات ورزشی در راستای محرومیت زدایی، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و سپاه ناحیه عحب شیر با جدیت بیشتری به این موارد خواهد پرداخت.
وی با بیان اینکه در نظام اسلامی همه باید در اداره کشور سهیم باشند و مشکلات کشور را حل کنند افزود: فرق نظام اسلامی با دیگر نظام های دنیا در میدان بودن مردم در تمام صحنه هاست و مسئولان خدمت گذار مردم هستند و مردم باید در راستای حل مشکلات پیش قدم در امور باشند.
وی ادامه داد: هم اکنون سپاه پاسداران در حوزه های اقتصادی، سازندگی، فرهنگی و ورزشی نیز با ارائه خدمات ویژه در سطح شهرستان فعالیت های گسترده ای را آغاز کرده است که ایجاد و احداث سالن های ورزشی در شهرستان عجب شیر از جمله این فعالیت هاست.
در این مراسم پنج طرح خدماتی و رفاهی با 740 میلیون تومان اعتبار در عجب شیر به بهره برداری رسید.
این طرح ها شامل افتتاح سالن ورزشی مدافعان حرم خضرلو در 3500 مترمربع با 600 میلیون تومان اعتبار و چهار باب خانه محروم در روستاهای گل تپه، شیراز، قبادلو و آلمالو بود.
خانه های محرومان هر کدام با زیربنای 60 مترمربع و هزینه کرد 140 میلیون تومان و با مشارکت سپاه و کمیته امداد شهرستان عجب شیر ساخته شده است.
این شهرستان با 71 هزار جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غرب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.