حجت الاسلام حسن کاملی فر روز سه شنبه در یادواره شهدای شهر سیس از توابع شهرستان شبستر با بیان اینکه واقعیت‌های تلخ و ناراحت کننده ‌ای در کشور وجود دارد که موجب گرانی و مشکلات معیشتی شده است، افزود: بخشی از این مشکلات به تحریم های ظالمانه نظام سلطه و بحش قابل توجهی نیز به عملکرد و ناکارآمدی و سوء مدیریت ها مربوط است.
وی اظهار داشت: اگر همت شود و مدیریت جهادی در تمام ارکان جامعه مثل دوران دفاع مقدس ساری و جاری شود، بدون تردید پیروز می‌شویم که نمونه آن در اوج تحریم دشمن رخ داد و قرارگاه سازندگی سپاه پاسداران پالایشگاه ستاره خلیج فارس را به بهره برداری رساند تا کشور از واردات بنزین بی نیاز شود.
حجت الاسلام کاملی فر ادامه داد: در شرایط فعلی اگر به ظرفیت ‌های داخلی و منویات رهبری توجه کامل و کافی شود، مشکلات حل می ‌شود.
وی به بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام رهبری ااشاره کرد و با بیان اینکه این بیانیه هوشمندانه و خطاب به جوانان است، گفت: در 40 سال گذشته نقش مهم جوانان را تجربه کرده ‌ایم و ثابت شده است هر جا کار را به جوانان مومن و انقلابی سپرده‌ایم، موفق شده‌ایم.
کاملی فر اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس افتخارآفرینان، جوانان 20 ساله بودند و همین نمونه بسیار روشنی است که در دفاع مقدس جوانان انقلابی در صحنه حاضر شدند و اکنون نیز انتظار از جوانان بیشتر است.
وی استحکام و عامل اقتدار نظام و انقلاب اسلامی را حاکمیت، مدیریت و تدابیر ولی فقیه دانست و اظهار داشت: فصل الخطاب بودن ولایت فقیه در تمام مسایل می ‌تواند آینده انقلاب را تضمین کند.
کاملی فر گفت: در حال حاضر به برکت انقلاب اسلامی، مکتب تشیع و اسلام ناب محمدی از توانمندی و ظرفیت قابل توجهی برخوردار است که در هیچ زمانی شیعه به این اندازه طرفدار نداشت، به طوری که شیعیان سراسر جهان بعد از انقلاب اسلامی، هویت، عزت و اقتدار خاصی یافته ‌اند.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.