به گزارش یکشنبه ایرنا، داود گرشاسبی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان مرند به صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: با وجود جوسازی های زیاد توسط دشمنان، تبیین گام دوم انقلاب که مخاطب آن بیشتر نسل جوان بود، در جامعه امید ایجاد کرد.
وی با بیان اینکه در این بیانیه به سه موضوع فردسازی، اجتماع پذیری و تمدن سازی اشاره شده است، اظهار داشت: اکنون با پیدایش پدیده های نو، آفت های ناشی از آن نیز بیشتر شده است.
فرماندار مرند گفت: در این شرایط حساس مسئولان وظیفه دارند به نسل کنونی ارزش دهند و از ایده، باور، توانمندی و انرژی آن ها برای پیشرفت استفاده کنند.
گرشاسبی ادامه داد: باید از توانمندی مردم بهره برد و با حرکت بر محور ارزش ها و وحدت، به توسعه و پیشرفت رسید.
وی به تربیت نسل جوان مبتنی بر نیاز جامعه تاکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی ما بر مبنای اخلاقیات شکل گرفت و ما نیز باید سعی کنیم نسلی را تربیت کنیم که نسبت به کشور علقه داشته باشند.
فرماندار میانه با اشاره به مصوبه برگزاری دوره های آموزشی مهارت های زندگی برای دانش آموزان و اولیا یادآوری کرد: اکنون یکی از موانع رفتارسازی، تربیت است؛ بنابراین فعالان در آموزش و پرورش باید ارتباط لازم با دانش آموزان و اولیا آن ها را ایجاد کنند و با آگاهی دادن به آن ها در جهت تربیت بهتر نسل گام بردارند.
گرشاسبی افزود: انسان همیشه و در تمام مقاطع به اقتضای سن و متناسب با شرایط اجتماعی نیازمند تربیت است بنابراین نباید نگاه مقطعی به بحث تربیت و آموزش داشت.
وی گفت: ما باید دنبال نقش هدایت گرانه برای جوانان باشیم و با تربیت درست موجب کیفیت بخشی به زندگی آن ها شویم.
شهرستان مرند با 250 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری شمال غرب تبریز واقع است.
9916/8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.