مدیرعامل شرکت توزیع تبریز گفت: 19 هزار کولر آبی به صورت رایگان توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز سرویس خواهد شد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، عادل کاظمی با اشاره به اجرای این طرح از سوی شرکت مادر تخصصی توانیر برای کاهش پیک مصرف، گفت: کارکرد صحیح و طول عمر مفید تاسیسات سرمایشی ساختمان، ارتباط مستقیمی با سرویس‌های دوره‌ای و منظم این لوازم دارد.
وی تصریح کرد: در این راستا سرویس دوره‌ای کولرهای آبی قبل از فرا رسیدن فصل گرما بسیار ضروری است و عدم سرویس و نگهداری کولرهای آبی باعث افزایش تلفات مکانیکی و الکتریکی در این تاسیسات خواهد شد.
وی افزود: در این برنامه دستمزد سرویس برعهده شرکت توزیع نیروی برق تبریز می‌باشد ولی تهیه و پرداخت اقلام مصرفی مورد نیاز با قیمت‌های پایین تر از بازار در فروشگاه‌های معرفی شده توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز، توسط مالکین می‌باشد، همچنین در صورت درخواست مالک جهت نصب سایه‌بان، پس ازتهیه توسط مالک، نصب آن توسط پیمانکار به صورت رایگان انجام می‌شود.
کاظمی تصریح کرد: با سرویس مناسب این تجهیزات، از تلفات انرژی جلوگیری شده و مصرف برق متقاضی نیز کاهش خواهد یافت، به همین منظور شرکت توزیع نیروی برق تبریز با مشتریانی که دارای کولر آبی با عمر بالای پنج سال می‌باشند، آماده همکاری است.
وی اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند برای سرویس‌ کولرهای آبی خود با مراجعه به سایتhttp://www.toztab.ir/ و پر کردن فرم مربوطه ثبت نام نمایند.
وی خاطر نشان شد: پیش بینی می شود به ازای سرویس هر کولر آبی، به میزان 50 وات کاهش دیماند مصرفی اتفاق بیافتد. لازم به ذکر است اجرای طرح سرویس کولرهای آبی از ابتدای سال 98 توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز آغاز خواهد شد. 

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.