به گزارش ایرنا، فرخ جلالی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: طبق سازماندهی و برنامه ریزی های انجام شده خدمات تبریزگردی به مسافران و گردشگران نوروزی از اول تا دوازده فروردین در 2 نوبت کاری از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 20 ارایه می شود.
وی اظهار داشت: با توجه به استقبال گسترده و رضایت مندی مسافران، میهمانان، گردشگران نوروزی و شهروندان تبریزی از اجرای طرح تور تبریزگردی در سال های گذشته، امسال نیز این تور برای بازدید از مراکز گردشگری و تاریخی این شهر اجرا می شود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با بیان اینکه این طرح با همکاری سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز انجام می شود، گفت: اتوبوس های گردشگری نیز در مکان هایی که بعدا از طریق این سازمان اطلاع رسانی می شود، مستقر شده و نسبت به جابجایی میهمانان اقدام می کند.
جلالی ادامه داد: اتوبوسرانی تبریز جزء اولین و پیشروترین ها سازمان ها در خدمات رسانی و خلق ایده های نو در حوزه حمل و نقل عمومی به ویژه در صنعت گردشگری است و تلاش می شود با اجرای این طرح ها رضایت میهمانان نوروزی و شهروندان جلب شود.
کلانشهر 1.8 میلیون نفری تبریز با برخورداری از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری از مراکز مهم گردشگری کشور محسوب شده و هر سال در روزهای عید نوروز میزبان جمع زیادی از مسافران و گردشگران نوروزی می شود.
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.