معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از برگزاری جشنواره تجلیل از نخبگان مناطق حاشیه‌نشین در راستای بازیابی هویت فرهنگی این مناطق خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، امیر تقی‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد انگیزه و روح تلاش و امید در بین جوانان مناطق حاشیه نشین با معرفی نخبگان برخاسته و همچنین انگ‌زدایی از جوانان ساکن این مناطق است.
 
وی ادامه داد: امروز ما در جامعه شاهد استعدادهای برتری هستیم که از بطن همین مناطق برخاسته و رتبه‌های موفقیت را طی کرده‌اند معرفی و برجسته کردن این عزیزان انگیزه را در جوانان این مناطق افزایش خواهد داد.
 
تقی‌زاده افزود: در این جشنواره برآنیم تا بیان کنیم که هر منطقه با هر ارزش اجتماعی آسیب های مرتبط با خودش را دارد و مناطق حاشیه نشین هم جزیی از این جامعه است و تلاش برای حل مشکلات آنها در راستای گسترش عدالت اجتماعی وظیفه همگان است.
 
گفتنی است؛ این تجلیل در ۲۰ اسفندماه به همت موسسه مردم نهاد شهروندان آینده سازتاوریژ با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان و سایر دستگاه ها برگزار خواهد شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.