مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی از کشف یک واحد کاملا غیر بهداشتی تولید چرخ کرده خبر داد و گفت: طی گزارش مردمی، شخصی در منزل مسکونی خود اقدام به توزیع گوشت غیر بهداشتی کرده و روزانه چندین وانت گوشت فاسد از این مکان تخله و حمل می‌کرد.     به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سید احد یوزباشی در تشریح این خبر اظهار کرد: پس از دریافت این گزارش  همکاران گشت تعزیرات حکومتی استان، بلافاصله به محل فوق اعزام شدند و نیروی انتظامی و کارشناسان دامپزشکی نیز با هماهنگی‌های صورت گرفته، در محل حضور یافتند. 
وی گفت: پس از ورود به داخل این واحد که طبقه همکف و پارکینگ یک واحد مسکونی بود، مقدار زیادی آلایش دامی تاریخ گذشته، فاسد و کاملا غیربهداشتی کشف شد که در این واحد مسکونی تبدیل به گوشت چرخ کرده و روانه بازار می‌شد. 
وی ادامه داد: به غیر از گوشت‌های چرخ کرده کشف شده، سایر آلایش‎های دامی دیگری هم وجود داشت که طبق نظر کارشناسان دامپزشکی استان، فاسد و غیر قابل مصرف بودند. 
یوزباشی اظهار کرد: متهم در حیاط خود یک اتاق مخفی دیگری نیز طراحی کرده بود که داخل آن یخچال بزرگی قرار داده و قسمتی از کالاهای فوق را در آنجا نگهداری می‌کرد که با هماهنگی‌های لازم و به دستور رئیس شعبه سیار گشت تعزیرات حکومتی حاضر در صحنه، تمامی آلایش‌های دامی فاسد و چرخ کرده‌ها توسط دامپزشکی استان ضبط شد. 
گفتنی است؛ از ابتدای سال جاری تا کنون، تعداد 1056 پرونده بهداشتی در اداره کل تعزیرات حکومتی استان تشکیل و تعداد 1028 پرونده مختومه شده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.