این روزها شهردار بستان‌آباد استعفاء کرده و این شهر که در مسیر یکی از محورهای گردشگری آذربایجان شرقی قرار گرفته است در آستانه‌ی عید نوروز توسط سرپرست اداره می‌شود.  
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، انتخاب شهردار جدید بستان آباد به دغدغه مردم این شهر تبدیل شده و مردم در فصای مجازی و کوچه بازار  راجع به این موضوع بحث و گفت‌وگو می‌کنند؛ البته موج نارضایتی از وضعیت حال حاضر شهر وجود داشته و بارها نماینده شهرستان در مجلس و فرماندارنارضایتی خود از وضعیت مبلمان و آسفالت معابر اعلام کردند.
استعفاء حق شهردار است
فرماندار بستان آباد در گفت‌وگو با ایسنا با تأکید بر اینکه استعفا حق هر شهرداری است، می‌گوید: وقتی یک شهردار ادامه همکاری در شهرداری را به نفع شهر، شهرداری و خود نمی‌بیند حق این را دارد که استعفا بدهد و پذیرش استعفای شهردار نیز بر عهده شورای شهر بوده و اگر مشکلی در روند کار باشد، فرمانداری پس از بررسی در کمیته تطبیق، اعتراض خود را اعلام می‌کند.
موسوی با بیان اینکه کارهای شخصی دلیل استعفای شهردار است، بیان می‌کند: اکنون شورای شهر یکی از کارکنان باتجربه شهرداری را به عنوان سرپرست انتخاب کرده است. و بنده و معاونت عمرانی فرمانداری پیگیری موضوع بوده و خوشبختانه هیچگونه مشکلی برای شهرداری بستان آباد پیش نیامده است.
وی تاکید بر این که هیچ گونه دخالتی در انتخاب شهردار جدید نداریم، اظهار می‌کند: شورای شهر باید طبق قانون به وظیفه خود عمل کرده و در مهلت قانونی شهردار جدید را معرفی کند.
موسوی ادامه می‌دهد: با انتخاب شهردار جدید توسط شورای شهر، فرمانداری پیگیر کارهای عمرانی و خدماتی شهر خواهد بود.
«محمد اکرمی» - رئیس شورای شهر بستان آباد نیز در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه انتخاب شهردار از مهمترین وظایف شورای شهر است، می‌گوید: شاخص‌هایی برای انتخاب شهردار داریم که به محض یافتن فردی با  شاخص‌های مد نظر شورا، شهردار جدید معرفی خواهد شد.
وی با بیان اینکه شهردار جدید باید پاکدست، پاک نفس و دارای تجربه در امور شهری باشد، می‌گوید: شهردار جدید باید برای شهر و مردم کار کند، نه جناح و افراد خاص.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.