به گزارش ایرنا یداله اللهیاری روز چهارشنبه در جلسه شورای جوانان شهرستان با اشاره به اینکه دوران جوانانی بهترین و توانمندترین فصل زندگی انسان است ،گفت: امکانات ورزشی این شهرستان باید متناسب با جمعیت آن گسترش یابد .
وی خاطر نشان کرد : بزرگترین دغدغه جوانان و نوجوان امروزی بعد از تحصیل ، اشتغال و تشکیل خانواده است که توجه بیش از پیش مسوولان مربوطه را طلب می کند .
فرماندار آذرشهر با بیان اینکه توسعه امکانات ورزشی و گرایش جوانان و نوجوانان به ورزش می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی نقش بسزایی خواهد داشت، نشاط اجتماعی را نتیجه طبیعی ورزش دانست .
وی عنوان کرد: برای عمومیت بخشیدن به ورزش باید از فضای مدارس برای ورزش دانش آموزان استفاده بهینه شود.
تقی زاده معاون فرهنگی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این جلسه گفت : برای شرکت در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) در 28 فروردین ماه سال آتی، جوانان می توانند در پایگاه اینترنتی سازمان امور جوانان ثبت نام کنند .
وی از واگذاری تسهیلات اشتغالزایی برای جوانان خبر داد و افزود: مبالغ کمتر از یک میلیارد ریال تسهیلات بدون نیاز به مرکز استان قابل پرداخت بوده و رقم های بیشتر نیز با تصویب مراجع مسوول پرداخت می شود .
شهرستان آذرشهر با جمعیت حدود 120 هزار نفر در 55 کیلومتری جنب غربی تبریز مرکز استان واقع شده است که تقریبا 30 درصد جمعیت آن را قشر جوان و نوجوان تشکیل می دهد .
7226/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.