علی امیری راد روز سه شنبه در نشستی با جوانان شهرستان خداآفرین با موضوع بررسی مسائل و مشکلات حوره جوانان، از جوانان به عنوان موتور محرک جامعه و فرصت سازترین قشر جامعه یاد کرد و افزود: تحقق نشاط، ظرفیت، دانش و آگاهی در جامعه معطوف به این قشر است.
وی با تشریح اهمیت نسل جوان و فعال برای پیشرفت و بلوغ فکری جامعه به عنوان بزرگترین سرمایه اجتماعی اظهار کرد: توجه به فعالیت های حوزه جوانان به منظور جلوگیری از مهاجرت باید یکی از اولویت های کاری در این شهرستان باشد.
امیری راد با تاکید بر استفاده بهینه از سرمایه نیروی فعال جوان برای توسعه، جوانان را تاثیرگذارترین قشر برای حل مسائل و مشکلات و رشد و شکوفایی دانست و افزود: سازمان های مردم نهاد و ایجاد انجمن های تخصصی در حوزه های مختلف به عنوان یک پل ارتباطی از راهکارهای حل مشکلات جوانان است.
وی یادآوری کرد: خداآفرین در سال های اخیر با اجرای پروژه های مختلف عمرانی و سرمایه گذاری عظیم در شهرستان در یک موقعیت زمانی و مکانی در آستانه جهش به سمت توسعه است که تسریع در انجام آن نیازمند فعالیت قشر جوان است.
به گزارش ایرنا، در این جلسه که با حضور نمایندگان جوانان شهرستان به مدت چهار ساعت طول کشید، هر یک از حاظران به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود در حوزه های مختلف مشکلات شهرستان از جمله بیکاری، نبود فرصت و فضای نشاط اجتماعی برای جوانان و بی توجهی به این امر درگذشته پرداختند.
در پایان این نشست مجوز فعالیت انجمن های مردم نهاد به دبیران این سمن ها توسط فرماندار اعطا شد.
/3038/٧46٨/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.