به گزارش ایرنا، محمدباقر بهشتی روز یکشنبه در جلسه شورای اسلامی تبریز افزود: از این میزان یک هزار و 50 میلیارد ریال از بودجه مناطق و 70 میلیارد ریال از شرکت توسعه عمران کاهش می یابد.
وی اظهار داشت: جلسات مختلفی برای بررسی لایحه پیشنهادی بودجه در کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی تبریز برگزار شده است که در نهایت اعضای این کمیسیون با کاهش این میزان از بودجه پیشنهادی شهرداری رای موافق دادند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی تبریز با تاکید بر اینکه کلیات بودجه در جلسه قبل تصویب شده بود، یادآوری کرد: شورای اسلامی تفصیل بودجه را بررسی کرده و در کلیات بودجه سقف درآمدها و هزینه ها به میزان 26 هزار و 680 میلیارد ریال تصویب شده است.
بهشتی با بیان اینکه هزینه های جاری شهرداری در بودجه سال آینده 13 هزار و 300 میلیارد ریال و هزینه عمرانی 13 هزار و 380 میلیارد ریال است، ادامه داد: شورا باید هزینه های جاری، عمرانی و تبصره ها را به صورت جزئیات و تفصیل تصویب کند.
وی گفت: علاوه بر بررسی لایحه بودجه در شهرداری مرکز، با تک تک مناطق و سازمان ها نیز بودجه پیشنهادی مناطق و سازمان ها بررسی شده است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی تبریز با بیان اینکه شهرداری همچنان باید به دنبال دریافت کمک های دولتی باشد، اظهار داشت: در بخش درآمد از 26 هزار و 680 میلیارد ریال، 21 هزار و 750 میلیارد ریال مربوط به مرکز و مناطق شهرداری و 10 هزار و 600 میلیارد ریال مربوط به سازمان های وابسته است.
در این جلسه پس از بررسی و اظهار نظر اعضای شورای اسلامی تبریز کاهش مبلغ مذکور از بودجه پیشنهادی شهرداری در سال 1398 به تصویب اعضای این شورا رسید.
ایرج شهین باهر شهردار تبریز هم گفت: امسال با وجود مشکلات مالی در این شهرداری تعدیل نیرو روی نداد و این رویه در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.
8023/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.