رئیس خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان شرقی گفت: طرح جامع غربالگری سلامت خبرنگاران با همکاری اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز بزودی اجرا می‌شود.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، اسد فلاح، انجام این طرح مبتکرانه را از محاسن و نتایج امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک خانه مطبوعات و رسانه‌های استان با اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز عنوان کرد و گفت: علاوه بر بهره‌مندی تمامی اعضای عضو خانه مطبوعات و رسانه های استان، سایر فعالان رسانه‌ای آذربایجان شرقی نیز در زمره هدف و پوشش خدمات سلامت این طرح حمایتی قرار دارند.
وی ادامه داد: تشکیل پرونده سلامت اولین گام ارزشمند در مسیر اجرای طرح جامع غربالگری خبرنگاران است.
فلاح همچنین به رویکرد این تشکل رسانه‌ای در راستای پیگیری تاسیس و ایجاد انجمن خبرنگاران حوزه سلامت خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان شرقی در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: تخصصی کردن فعالیت‌های مطبوعاتی و شکل‌گیری انجمن‌های تخصصی رسانه‌ای در شاخه‌های مهم و مختلفی نظیر ورزش، اقتصاد و هنر و نیز پرداختن به امر ساماندهی خبرنگاران از جمله برنامه‌های آتی است.
وی ایجاد چتر گسترده آموزشی را فرصت مناسبی برای اهالی رسانه و اصحاب قلم دانست و خاطرنشان کرد: هم اکنون دوره آموزشی سطح دو خبرنگاری زیر نظر این تشکل رسانه‌ای در حال برگزاری است و ضمن اینکه کارگاه تخصصی خلاقیت و نوآوری در مدیریت رسانه نیز بصورت رایگان و همراه با اعطای گواهینامه حضور در کارگاه، با همکاری مشترک مدرسه بازاریابی تبریز برای اعضای عضو و اصحاب مطبوعات استان برگزار شد.
وی متذکر شد: دوره آموزش اصول ایمنی و آتش‌نشانی نیز در قالب طرح "آتش نشان داوطلب" برای قریب به 30 نفر از اعضای عضو خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بصورت تئوری و عملی طی مدت دو روز برگزارشد.
فلاح اضافه کرد: این دوره آموزشی رایگان با همکاری مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز برگزار و مورد استقبال قرار گرفت.
به گفته این عضو هیئت رئیسه خانه مطبوعات و رسانه های استان، پیشتر نیز دوره آموزشی احیا قلبی ریوی در قالب کارگاه یک روزه اصول کلی ارزیابی بیمار ویژه اصحاب مطبوعات و رسانه به مدت پنج ساعت و با همکاری مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شده بود که گواهینامه‌های پایان دوره آن آماده توزیع بین حاضران کارگاه است.
وی در پایاپ با اشاره به برگزارد دومین نشست تخصصی رسانه و گردشگری، گفت: این نشست تخصصی به مدت شش ساعت و با حضور اساتید بنام کشور زیر نظر دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حسن همکاری معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی و همچنین همراهی و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با تاکید بر تبریز 2018 برگزار شد که گواهینامه های مربوط به این نشست تخصصی نیز در صورت مراجعه شرکت کنندگان قابل دریافت است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.