حسین کاوه روز یکشنبه در حاشیه آئین رونمایی از ایستگاه مطالعه در شهرداری مرند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به کاهش کتابخوانی و مطالعه در جامعه و روی آوردن مردم به خصوص قشر جوان و نوجوان به فضای مجازی، ایستگاه کتابخوانی را در شهرداری راه اندازی کردیم.
وی افزود: تصمیم داریم این حرکت فرهنگی را در تمام ادارات و سازمان های تابعه شهرداری اجرا کنیم و امیدواریم در بقیه ادارات نیز به امر مطالعه و کتابخوانی توجه شود.
شهردار مرند اظهار داشت: ایستگاه کتابخوانی که در شهرداری مرند راه اندازی شده شامل کتاب های تخصصی و عمومی و در راستای استفاده مراجعان به اداره از آنها و نیز ترویج فرهنگ مطالعه است.
کاوه با بیان اینکه کتابخانه تنها نهادی است که در عوارض شهرداری سهم دارد، گفت: هر چند در سال های گذشته سهم کتابخانه عمومی شهرستان به طور کامل پرداخت نشده است، اما از سال قبل تلاش کردیم در حد امکان سهم آن را به موقع پرداخت کنیم.
در مراسم رونمایی از ایستگاه کتابخوانی که با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان ویژه مرند برگزار شد، با پیشنهاد شهرداری مرند در ارتباط با راه اندازی ایستگاه مطالعه در ادارات موافقت و قرار شد این طرح در تمامی ادارات، موسسه های آموزشی و نهادهای دولتی پر رفت و آمد شهرستان اجرا شود.
شهرستان مرند با 250 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری تبریز واقع است.
9916/6132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.