به گزارش ایرنا، مهراد اکبری نامدار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از مجموع اعمال جراحی انجام شده در این مرکز 26 هزار و 526 مورد در سال 95، 27 هزار و 426 در سال 96 و 21 هزار و 937 مورد مربوط به سال 97 بوده که در گروه های مختلف جراحی در این مرکز انجام شده است.
وی اظهار داشت: علاوه بر اعمال جراحی های عمومی، جراحی های تخصصی مختلفی از جمله ارتوپدی، مغز، کلیه، ریه، عروق و پیوند اعضا در این مرکز انجام می شود.
مدیر مرکز آموزشی، درمانی و تحقیقاتی امام رضا (ع) تبریز یادآوری کرد: با بهره گیری از تجربه بیش از 400 استاد و رزیدنت فعال در این مرکز سعی می شود کیفیت خدمات درمانی ارائه شده در این مرکز بهبود یابد.
نامدار با اشاره به اهمیت پیوند اعضا در این مرکز ادامه داد: از ابتدای امسال تا بهمن بیش از 125 عمل پیوند عضو در این مرکز انجام شد.
وی گفت: از کل اعمال پیوند اعضا، 63 فقره مربوط به پیوند کلیه، 5 فقره مربوط به پیوند کبد و 57 فقره مربوط به پیوند مغز استخوان است.
نامدار افزود: با اتخاذ تمهیدات لازم از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاونت غذا و داروی این دانشگاه هم اکنون کمبود دارو در این مرکز وجود ندارد و خدمات درمانی در این مرکز به صورت 24 ساعته به هموطنان ارائه می شود.
8023/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.