معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: برای گذر از شرایط سخت اقتصادی همه باید دست‌به‌دست هم دهیم، ازاین‌رو انتظار می‌رود بانک‌ها و واحدهای تولیدی از نگاه جزیره‌ای به حوزه اقتصاد بپرهیزند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در جلسه بررسی مشکلات تعدادی از واحدهای خودروسازی استان، اظهار کرد: حفظ اشتغال موجود و تلاش برای ایجاد اشتغال جدید از مهم‌ترین برنامه‌های دولت در شرایط فعلی است و باید بادل و جان در خدمت تولیدکنندگان و صنعتگران باشیم.
وی ادامه داد: انتظار داریم بانک‌ها، واحدهای تولیدی را به‌عنوان شرکای تجاری خود در نظر بگیرند و همکاری همه جانبه برای حل مشکلات واحدهای تولیدی داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: ما نه‌تنها به‌عنوان یک مسئول اداری بلکه به‌عنوان یک شهروند در قبال بیکاری و معضلات ناشی از آن مسئول هستیم و همه باید در خصوص مسئولیت اجتماعی نقش خود را به نحو شایسته‌ای در حفظ و ایجاد اشتغال ایفا کنیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از صنعت خودروسازی به‌عنوان پیشران صنایع دیگر نام برد و گفت: خودروسازی به‌عنوان یک صنعت پیشرو می‌تواند دیگر صنایع استان ازجمله قطعه‌سازی، ماشین‌سازی و... را توسعه دهد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.