به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: در این سفر، بشار اسد قدردان حمایت ‌های برادرانه رهبری، دولت و ملت ایران در مسیر مبارزه با تروریست ‌ها و حفظ امنیت در سوریه و منطقه شد.
وی گفت: بخش خصوصی و شرکت های ایرانی آماده کمک به بازسازی کشور سوریه هستند و به طور یقین در این موضوع نیز ایران در کنار سوریه خواهد بود.
آیت الله پورمحمدی افزود: اتحاد سه کشور ایران، روسیه و ترکیه در حل مشکلات منطقه به خصوص سوریه کاملا قابل مشاهده است و در این میان ایران همواره در مقابل زورگویی های آمریکا و دیگر هم پیمانانش در منطقه خواهد ایستاد.
وی افزود: مدافعان حرم از سال 2013 و پس از پیدایش گروه های تکفیری و داعشی با هدف مقابله با تخریب حرم ها و مراقد اهل بیت(ع) به ویژه حرم حضرت زینب (س) از سوی تروریست های تکفیری، در سوریه و عراق حضور پیدا کرده و امروز ما شاهد امنیت و آسایش در کشور ایران هستیم.
وی اضافه کرد: امنیت منطقه تنها مختص یک دولت نیست بلکه داعش تهدیدی برای تمامی کشورهای جهان و بخصوص ایران بود که اگر مدافعان حرم نبودند شاید اکنون در کوچه و خیابان های ایران با داعش می جنگیدیم.
وی ادامه داد: با تدبیر رهبری جنگ با داعش در خارج از ایران با موفقیت صورت گرفت و سوریه، لبنان و عراق و آزادی خواهان دیگر کشور ایران را به نیکی یاد می کنند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.