به گزارش ایرنا، جرج لیکنز عصر جمعه در نشست خبری پس از بازی در جمع خبرنگاران افزود: تمام عواملی که می توانستند این بازی را تحت شعاع قرار دهند کنترل کردیم و لایق کسب این سه امتیاز بودیم.
وی در مورد تیم سپاهان خاطر نشان کرد: سپاهان تیم قدرتمندی است و همان طور که دیدید در نیمه اول یک موقعیت خوب ه بدست آورد که اگر موفق به گلزنی می شد، کار در ادامه بازی برای ما سخت می شد.
سرمربی سرخ پوشان تبریزی یادآور شد: از همه بازیکنانم و بویژه ساسان انصاری تشکر می کنم که در نبود اشکان جایگزین خوبی بود و تا زمانی که در زمین بود بازی را در دست داشت و به بازی سرعت داد.
لیکنز با قدردانی از حضور هوادران پرشور تراکتورسازی در بازی امروز عنوان کرد: دست تک تک هواداران را که در این هوای سرد به ورزشگاه آمدند و تیم را حمایت کردند می بوسم.
وی با بیان اینکه انتقاد بیش از حد از یک تیم گاهی وقت ها نتیجه بر عکس می دهد، ادامه داد: در طول 34 سال دوران مربیگری ام هیچ وقت روی بازیکنانم فشاری ایجاد نکردم بلکه فشارها را کم کرده ام تا شاگردانم بازی خودشان را انجام داده و نسبت به تلاش خود به موفقیت دست یابند.
وی در مورد تعویض های دیر هنگام خود اظهار داشت: همیشه گفته ام تا نیاز نبینم تعویضی انجام نمی دهم چرا که تعویض سوم تیم را تا دقیقه 90 بازی برای مصدومیت های شدید نگه داشتم چون در این بازی احتمال برخورد های جدی وجود داشت.
تیم تراکتورسازی امروز اولین شکست فصل تیم سپاهان را رقم زد تا با کسب 37 امتیاز در رده پنجم باقی بماند و سپاهان با 38 امتیاز و یک بازی کمتر به رده سوم جدول لیگ برتر سقوط کرد.
3077/9853
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.