سید علاءالدین نقیبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این زندانیان با پیگیری های دادستانی و نیز کسب رضایت از شاکیان با پرداخت بدهی های مالی آنان از سوی خیران از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده های خود بازگشتند.
وی ادامه داد: برای آزادی این زندانیان حدود 471 میلیون تومان از سوی خیران این شهرستان هزینه شده است.
وی اضافه کرد: همچنین با مساعدت خیران و با معرفی این انجمن، زمینه حل اختلافات هفت محکوم به زندان نیز با پرداخت بدهی های آنان مرتفع و از زندانی شدن آنها جلوگیری شد.
نقیبی با بیان اینکه بازگشت زندانیان به آغوش خانواده های خود، زمینه ساز پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی است گفت: مشارکت خیران و مردم نوع دوست این شهرستان در سالجاری بی نظیر بوده است.
وی افزود: همچنین در راستای حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند زندان مراغه، 10 سری سبد حمایت غذایی در بین آنها توزیع شده و در آستانه عید نیز طرح کمک های نقدی در قالب کارت اعتباری از 15 اسفند آغاز می شود.
وی اضافه کرد: خانواده های زندانیان شهرستان های مراغه و عجب شیر که در زندان سایر شهرهای کشور نیز هستند از خدمات این انجمن براساس پرونده های آنان بهره مند می شوند.
وی از آمادگی این انجمن برای دریافت کمک های مردمی خبرداد و افزود: شماره حساب بانکی این انجمن به شماره 0106269391004 نزد بانک ملی و شماره حساب بانکی 102181842100001نزد بانک اقتصاد نوین این شهرستان آماده دریافت کمک های مردمی و خیران این شهرستان ست.
به گزارش ایرنا، بیش از 450 خانوداه زندانیان شهرستان های مراغه و عجب شیر و تعدادی از خانواده های زندانیان سایر شهرهای ایران که در زندان مراغه هستند از کمک ها و مساعدت های انجمن حمایت از زندانیان مراغه بهره مندند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.