به گزارش ایرنا، حجت الاسلام امیر ابراهیم زاده شامگاه سه شنبه در همایش جشن میلاد کوثر در سالن آزادی مراغه افزود: جوانان متعهد کشورمان باید هرجا که احساس می کنند که در کشور خیانت می شود نباید سکوت کنند.
وی ادامه داد: بانوان جامعه اسلامی به عنوان آینده سازان این مرز و بوم با تکیه بر آموزه های اتسلامی و مکتب فاطمی، پرورش دهنده و تربیت کننده نسل آینده باشند.
وی اضافه کرد: خانواده ها به عنوان مهم ترین رکن جامعه، نقش مهمی در سالم سازی اجتماع داشته و از این رو باید سبک زندگی اسلامی و قرانی در آنها ترویج یابد.
ابراهیم زاده با بیان اینکه گام دوم انقلاب براساس رهنمودهای رهبری، زمینه سازی برای ظهور امام عصر (عج) است گفت: برای این منظور باید خانواده ها در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی از مظاهر و ابزارهای خطرناک ضدفرهنگی چون برنامه های ضدفرهنگی شبکه های ماهواره ای دوری کنند.
وی افزود: با وجود اینکه آمریکا و غرب با وجود زیبا جلوه دادن دروغین وضعیت آنها، سرشار از شکست های اجتماعی فرهنگی و فساد است لیکن عده ای آنان را الگوی خود می دانند.
وی ادامه داد: برخی در داخل کشور وضعیت کنونی جامعه را سیاه نشان می دهند در حالی که هم اکنون در رتبه 16 علمی دنیا هستیم که به برکت جوانان تربیت یافته در انقلاب و در دامان زنان پاک و متعهد این مرز و بوم بوده است.
وی با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال کمرنگ کردن آموزه های اسلامی است اضافه کرد: باید سبک سیره اسلامی و قرآنی رد خانواده ها به فرهنگی پایدار و ماندگار تبدیل شود.
وی افزود: خانواده و زنان جامعه اسلامی نیز باید نقش اساسی و تعیین کننده خود را در تحقق گام دوم انقلاب با اجرا و ترویج سبک زندگی اسلامی انجام دهند.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز در این‌ همایش گفت: باید در روزهای پرچالش کنونی کشور، راه حق را از باطل به درستی تشخیص دهیم.
سرهنگ پاسدار رضا سامی افزود: راه ولایت و رهبری راه درست و چراغ هدایت در مسیر تعالی اسلام و انقلاب بوده و نباید در این راه از تحریم و تهدیدی هراسید.
به گزارش ایرنا، در این‌ آیین از بانوان بسیجی و نمونه مراغه با اهدای هدایای از سوی بسیج جامعه زنان تجلیل شد.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.