مدیر امور ارتباطات سازمان آتش نشانی تبریز گفت: آتش سوزی فروشگاه لوازم ساختمانی در خیابان شهیدان لیلابی تبریز، بدون صدمات جانی اطفاء شد.   به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، یعقوب موسوی در تشریح این خبر گفت: عصر روز گذشته با گزارش شهروندان به سامانه 125 مبنی بر مشاهده دود غلیظ از فروشگاه لوازم ساختمانی، اکیپ اطفاء حریق ایستگاه شماره شش به محل حادثه اعزام شده و عملیات اطفاء را به سرعت آغاز کردند.
وی با اشاره به شدت دود متصاعد شده از این فروشگاه، افزود: گروه عملیاتی با استفاده از دستگاه‌های تنفسی به داخل نفوذ و ضمن رعایت اصول اطفاء حریق در فضاهای بسته، به کانون حریق دست یافته و این آتش سوزی را به سرعت اطفاء کردند.
وی با بیان اینکه دود حاصل از حریق در طبقات بالای فروشگاه نفوذ کرده بود، گفت: همزمان با عملیات اطفاء حریق، گروه دیگری از آتش نشانان به عملیات جستجو در طبقات بالای ساختمان پرداخته و ساکنان را به بیرون از طبقات منتقل کردند.
مدیر امور ارتباطات سازمان آتش نشانی تبریز، متذکر شد: آتش نشانان پس از اطفاء کامل این حریق، عملیات تخلیه دود را به پایان رسانده و ساختمان پس از ایمن سازی محل در اختیار ساکنین قرار گرفت.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.