سیداحد یوزباشی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان گوشت قرمز و سفید توسط شرکت پشتیبانی امور دام به قیمت تعادلی به منظور تنظیم بازار استان توزیع شده است.
وی اظهار داشت: از این میزان یک هزار و 700 تن گوشت قرمز شامل یک هزار و 400 تن گوشت منجمد و 300 تن گوشت گرم و یک هزار و 500 تن گوشت مرغ منجمد است.
سخنگوی ستاد تنظیم بازار آذربایجان شرقی یادآوری کرد: این میزان گوشت قرمز و سفید در تمامی فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ استان از جمله رفاه، کوروش، جانبو، اتحادیه کارکنان دولت، تعاونی های مصرف کارکنان و کارگران توزیع شده است.
یوزباشی با بیان اینکه سهمیه استان آذربایجان شرقی در ارتباط با گوشت گرم نسبت به جمعیت استان کم است، ادامه داد: سازمان های متولی به ویژه جهاد کشاورزی و استانداری تلاش می کنند سهمیه استان را افزایش دهند.
وی گفت: همچنین اقداماتی از سوی جهاد کشاورزی و مراجع مرتبط انجام شده تا به صورت مستقیم گوشت مورد نیاز استان از طریق مباشران معرفی شده وارد شود.
سخنگوی تنظیم بازار آذربایجان شرقی یادآوری کرد: برای اینکه افراد ساکن در مناطق محروم و کم برخوردار نیز بتوانند از سهمیه گوشت گرم استفاده کنند، تلاش می شود 50 درصد سهمیه از طریق خودروهای سیار با نظارت ماموران تعزیرات حکومتی توزیع شود.
یوزباشی افزود: قیمت تعادلی گوشت قرمز منجمد 270 تا 280 هزار ریال، گوشت قرمز گرم 370 تا 380 هزار ریال و گوشت مرغ منجمد 89 هزار ریال است.
وی با اعلام اینکه از 15 اسفند نیز نمایشگاه های عرضه مستقیم کالاهای اساسی در این استان دایر می شود، افزود: در این نمایشگاه ها علاوه بر توزیع کالاهای اساسی با 20 درصد تخفیف، گوشت قرمز و سفید نیز به قیمت تعادلی در بین متقاضیان عرضه می شود.
8023/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.