شهردار تبریز با بیان اینکه تلاش می‌کنیم جایگاه‌های مهندسی شهر را به مهندسان بسپاریم، اعلام کرد: امروز مدیریت 8 منطقه از نواحی 10گانه شهرداری تبریز به دست مهندسان و متخصصان این حوزه سپرده شده است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر در مراسم گرامیداشت روز مهندسی، ضمن تبریک به فعالان این حوزه گفت: روز مهندسی یادآور تلاش‌های مهندسان عزیز در عرصه سازندگی شهرمان است.
وی عنوان کرد: اگر فقط یک لحظه چشمانمان را ببندیم و تصور کنیم که هیچ یک از دستاوردهای مهندسان در حوزه های مختلف وجود نداشته باشد، زندگی در آن شرایط میسر نمی شود.
شهردار تبریز اظهار کرد: بسیاری از خدمات و امکاناتی که انسان امروزی از آن بهره می برد در سایه تلاش های مهندسان پدید آمده است و به همین خاطر امروز فرصت مغتنمی است تا از مهندسان و خانواده هایشان که همواره سختی های این حرفه را به جان خریده اند، قدردانی کنیم.
شهین باهر ضمن تاکید بر اینکه باور به آثار کار مهندسی می تواند زمینه ساز حضور هرچه بیش تر مهندسان در حوزه های مدیریتی و اجرایی را فراهم کند، افزود: آرزو می کنم تمام مهندسان با وجدان کاری بتوانند آثار ماندگاری در شهرمان ایجاد کنند همانطور که گذشتگان برای ما به یادگار گذاشته‌اند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.