تراکتورسازی تبریز در هفته نوزدهم لیگ برتر، سایپا را پیش رو دارد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در چارچوب هفته نوزدهم بین تیم‌های سایپا و تراکتورسازی تبریز و از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود.
 
سایپا هم جز تیم‌هایی است که از آغاز نیم فصل دوم هنوز نتوانسته‌اند به پیروزی برسند.
 
شاگردان دایی همچنین در بازی دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برابر الریان قطر شکست بخورند تا شانس حضور در مرحله گروهی این مسابقات را از دست بدهند. سایپا که تا اواسط نیم فصل اول شرایط خوبی در لیگ برتر داشت و در جام حذفی هم توانست استقلال تهران را حذف کند، حالا، حال و روز خوبی ندارد و کم کم به منطقه خطر در انتهای جدول نزدیک می‌شود.
 
بازیکنان این تیم بعد از بازی با الریان در اعتراض به مشکلات مالی حاضر نشدند در تمرینات این تیم شرکت کنند.
 
حریف امروز سایپا، یعنی تراکتورسازی شرایط بهتری نسبت به حریفش دارد. آن‌ها دو برد و یک تساوی در نیم فصل دوم به دست آورده‌اند که یکی از این پیروزی‌ها برابر رقیب مستقیم‌شان در لیگ برتر یعنی استقلال بود.
 
اروین، مهاجم اسکاتلندی این تیم بعد از مدت‌ها دوری از ایران و این تیم به تمرینات برگشته است اما با تشخیص لیکنز فعلاً نمی‌تواند با تیم تمرین کند و به صورت اختصاصی به تمرین می‌پردازد.
 
استوکس، دیگر مهاجم این تیم هم زمان زیادی از آخرین گلش برای تراکتورسازی می‌گذرد. تراکتورسازی با ۳۳ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.