شهردار تبریز طی پیامی فرا رسیدن روز مهندسی را به فعالین این عرصه تبریک گفت.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ایرج شهین‌باهر امروز، ۵اسفند طی پیامی فرا رسیدن روز مهندسی را به تمام مهندسان و فعالان این عرصه تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:
به نام خالق توانا
با مروری بر دستاوردهای شاخص انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در روستاها و شهرها، نقش اساسی و تعیین کننده مهندسان نمایان می شود.
این یک واقعیت است که هرگونه توسعه فرهنگی و اجتماعی زمانی اتفاق می‌افتد که بسترهای فیزیکی و کالبدهای جامعه برای توسعه آماده باشند و این وظیفه خطیر در دوره‌های مختلف از زمان پیروزی انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و سال‌های بعد از آن بر عهده مهندسان کوشای این مرز و بوم بوده است.  
با عنایت به بیانیه رهبر معظم انقلاب درمورد گام دوم انقلاب، امروز تربیت مهندسان جوان و مجهز به علم و تکنولوژی در حوزه‌های مختلف و اعتماد به آنان می تواند زیربنای آبادانی و توسعه فردای انقلاب اسلامی ما را فراهم کند.
ضمن گرامیداشت یاد داشنمند بزرگ ایرانی، خواجه نصرالدین‌طوسی و ارج نهادن به خدمات وی، پنجم اسفندماه را که به یاد آن دانمشند نامدار به عنوان روز مهندسی در تقویم کشورمان ثبت شده است، به تمام مهندسان و فعالان این عرصه تبریک می گویم و از خداوند متعال توفیق روزافزون برایشان آرزومندم.
ایرج شهین‌باهر
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.