به گزارش ایرنا، عزیز جوانپور روز شنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه دگردیسی در فرقه تروریستی منافقین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز افزود: این امر همچنین موجب بصیرت ‌افزایی نسل جوان و روشنگری در آنان می‌شود.
وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دهه 1360 دهه مظلومیت است، اظهار داشت: این دهه از دوران‌ تاثیرگذار، حساس و تعیین‌ کننده در شناخت ماهیت انقلاب ابوده و بررسی، مطالعه و بازخوانی آن برای تداوم مسیر انقلاب در شرایط کنونی ضروری است و باید برای تبیین آن تلاش مجدانه شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی یادآوری کرد: افرادی که صحنه ‌های بعد از انقلاب را به چشم دیده‌ اند باید جریانات دهه اول انقلاب را با همه ابعادش به نسل کنونی انتقال دهند.
جوانپور ادامه داد: در زمان کنونی دشمن با به کارگیری جنگ نرم درصدد است که چهره بعضی از جنایتکاران را تطهیر کند و با مخدوش‌ کردن تاریخ شبهه ایجاد کند.
وی با بیان اینکه انتقال مفاهیم به زبان هنر تاثیرگذار است، گفت:‌ یکی از راه‌های بصیرت ‌افزایی نسل جوان به‌ ویژه قشر دانشجو برگزاری نمایشگاه‌های مستند و بصیرتی در دانشگاه است.
جوانپور اظهار امیدواری کرد که دانشگاهیان با هم‌افزایی موجبات عزت و اقتدار انقلاب اسلامی ایران را بیش از پیش فراهم کنند.
این نمایشگاه به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در تالار علامه جعفری این دانشگاه برپا شده و تا 9 اسفند برای بازدید دانشگاهیان دایر است.
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.