به گزارش ایرنا، خالد سیار روز شنبه در مراسم تجلیل از خیرین کمیته امداد هشترود افزود: مردم استان در طول 11 ماهه گذشته بیش از99 میلیارد تومان به کمیته امداد کمک مالی کرده اند.
وی همچنین با اشاره به اینکه 33 هزار حامی ایتام در استان وجود دارد گفت: این حامیان نیز در این مدت 25 میلیارد تومان به ایتام استان کمک کرده اند.
سیار همچنین از وجود 451 هزار مشترک صندوق صدقات در استان خبر داد و گفت: مردم نوع دوست استان در این مدت 12 میلیارد تومان از طریق صندوق های صدقات به این نهاد کمک کرده اند.
وی افزود: در یکسال گذشته و با اعتبار 96 میلیارد تومان از طریق منابع مالی داخلی و تبصره 16، پنج هزار و 200 طرح اشتغالزایی در استان اجرایی شده است.
فرماندار هشترود نیز به توانمندسازی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تاکید کرد و گفت: باید به سمت کاهش آمار مددجویان حرکت کرده و از ظرفیت های این نهاد در بخش های دیگر جامعه استفاده کنیم.
امین امینیان با بیان اینکه یک میلیارد تومان از سوی این کمیته امداد کشور برای ساخت و تعمیر مسکن محرومان هشترود اختصاص یافته افزود: این نهاد با همکاری سپاه در حال ساخت مسکن برای مددجویان شهرستان است.
وی اقدامات صورت گرفته توسط کمیته امداد شهرستان در راستای شناسایی و کمک به مستمندان را بسیار خوب ارزیابی کرد و ابراز امیدواری کرد در سال آینده این اقدامات با قدرت بیشتری تداوم یابد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) هشترود نیز از جمع آوری نزدیک به 215 میلیون تومان ازمحل صدقات مردمی در 11 ماه امسال خبر داد و افزود: این صدقات در سرفصل های فرهنگی، درمان، جهیزیه، عمران و مسکن مصرف می شود.
شهرام آسیابی کمک های جمع آوری شده برای نیازمندان در جشن نیکوکاری را بالای 74 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: درجشن عاطفه ها بیش از 85 میلیون تومان، جشن رمضان 57 میلیون تومان و مبلغ 43 میلیون تومان برای شوق زیارت در هشترود برای نیازمندان جمع آوری شده است.
وی به پروژه های عمران و مسکن کمیته امداد نیز اشاره کرد و افزود: کمیته امداد دراین زمینه نیز فعالیت داشته و درطول سال جاری توانسته سه واحد مسکونی شهری برای نیازمندان احداث و هشت باب نیز خریداری کند.
وی تصریح کرد: احداث و خرید 46 باب خانه برای روستاییان نیز از دیگر اقدامات کمیته بوده و در کنار آن 115 باب واحد روستایی نیز تعمیر وبازسازی شده است.
هشترود با 57 هزار جمعیت در 120 کیلومتری جنوب شرق تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7486
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.