مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شهرستان تبریز روز شنبه در مراسم بهره برداری از این پروژه ها، گفت: بسیاری از این پروژه ها توسعه ای، احداثی، اصلاحی و ساماندهی مدیریت توزیع برق شهر اسکو است که در سریع ترین زمان ممکن توسط امور نوسازی انجام شده است.
عادل کاظمی افزود: تامین برق مجتمع 180 واحدی باراما، تامین برق مجتمع 45 واحدی بازار روز ایلخچی، اصلاح خط 20 کیلوولت جنب کلانتری سهند، تامین برق مجتمع مسکونی 100 واحدی یاقوت، تامین برق مجتمع 261 واحدی تندیس سهند و تامین برق مجتمع 128 واحدی پدیده سهند از جمله پروژه های افتتاح شده توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز است.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه پروژه های یاد شده به صورت مجتمع های چند واحدی بوده و تعداد زیادی از متقاضیان پیگیری کننده تقاضاهای خود بودند اتمام این پروژه ها باعث حل مشکلات مردم و ابراز رضایتمندی مشتریان شده است.
کاظمی درباره پروژه 180 واحدی باراما، گفت: این پروژه دارای انشعابات 25 آمپر تک فاز، سه فاز، 30 کیلوولت و 345 کیلووات بود که با هزینه ای بالغ بر چهار میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
وی با اشاره به پروژه 261 واحدی تندیس سهند، گفت: تعداد 237 رشته انشعاب تک فاز و دو رشته 3 فاز در حال نصب در این مجتمع مسکونی است که مبلغ هزینه کرد این پروژه بیش از دو میلیارد ریال است.
کاظمی به پروژه بازار روز ایلخچی نیز اشاره کرد و گفت: تعداد 45 رشته انشعاب تک فاز و یک رشته انشعاب 3 فاز با مبلغ 102 میلیارد ریال نصب و به بهره برداری رسید.
وی اضافه کرد: برای اجرای پروژه اصلاح خط 20 کیلوولت جنب کلانتری شهر سهند نیز مبلغ 463 میلیون ریال هزینه شده است.
3038/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.