ماشین‌سازی تبریز در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، پیکان را پیش رو دارد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، امروز با انجام چهار بازی پیگیری می‌شود که دو تیم ماشین‌سازی و پیکان در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم می‌روند.
 
ماشین‌سازی تیم سرسختی است که در این فصل فقط سه بار شکست خورده و در بیش‌تر بازی‌ها تن به تساوی داده است.
 
این تیم برای مدعیان لیگ‌برتر نیز حریف سختی بوده است و امتیازات زیادی از آن‌ها گرفته است؛ آن‌ها در ۳ بازی نیم فصل دوم، هفت امتیاز کسب کرده‌اند.
 
حریف آن‌ها یعنی پیکان شرایط چندان خوبی ندارد. آن‌ها نیم فصل دوم را با فرکی آغاز کردند و سه شکست به ۵ شکست متوالی قبلی‌شان اضافه کردند.
 
فرکی می‌گوید بازیکنان تیمش همگی در یک سطح هستند و بازیکنی ندارد که بتواند در حین بازی با تعویض کردن او جریان مسابقه را عوض کند. پیکان که فصل را خوب شروع کرده بود حالا با قعر جدول فاصله زیادی ندارد.
 
این دیدار از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه بنیان دیزل آغاز می‌شود و شاهو اصلانی به همراه محمدرضا مدیرروستا، محمدعلی پورمتقی، محمدباقر پورباقر، مجید محمدی و مهرداد نجفی وی را در امر قضاوت یاری می‌کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.