به گزارش ایرنا، حسین فرکی عصر جمعه در نشست خبری پس از بازی تیم های پیکان تهران و ماشین سازی تبریز افزود: امروز بازی سختی را انجام دادیم و همانطور که گفته بودم تیم پیکان توانایی زیادی دارد اما به دلیل مشکلاتی نمی توانست نتیجه بگیرد.
وی با بیان اینکه در بازی امروز از لحاظ روحی نسبت به تیم ماشین سازی جلو بودیم، خاطرنشان کرد: تا دقیقه 15 بازی چند موقعیت گل خلق کردیم که نتوانستیم گلزنی کنیم تا اینکه در دقایق پایانی نیمه اول موفق شدیم دروازه تیم میزبان را باز کنیم .
سرمربی تیم پیکان ادامه داد: به شاگردانم تذکر داده بودم که اگر به گل دست یافتید باید از چنگ و دندان از آن حفظ کرده و در صورت امکان تعداد گل ها را افزایش دهید.
وی در خصوص بازی تیم ماشین سازی بیان کرد: تیم حریف در نیمه دوم به دروازه ما فشار آوردند ولی شاگردانم با جدیت تمام مقاومت کرده و اجازه تساوی را به حریف ندادند و حتی مهدی امینی دروازه بان تیم در دقایق پایانی با مهار ضربه پنالتی ماشین سازان روحیه مضاعفی را به تیم بخشید.
به گزارش ایرنا تیم پیکان با برد یک بر صفر مقابل ماشین سازان توانست با کسب 19 امتیاز خود را به رده دهم جدول لیگ برتر برساند .
9853/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.