به گزارش ایرنا، دیدار تیم های ماشین سازی و پیکان عصر جمعه از ساعت 15 و 30 دقیقه با حضور نزدیک به یک هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار شد.
در نیمه نخست این بازی شاگردان مهاجری مالک توپ و میدان بودند و با وجود اینکه چندین موقعیت گل بدست آوردند این تیم مهمان بود که در دقیقه 46 بازی توسط سعید واسعی به گل رسید تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود پیکان خاتمه یابد.
ماشین سازان نیمه دوم این دیدار را با تعویض فرشاد سالاروند به جای سعید مهری شروع کردند و در ادامه هم تلاش کردند تا به گل تساوی دست یابند و آخرین ثانیه های بازی دخسوس برای ماشین سازان یک پنالتی گرفت اما خالقی فر نتوانست ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند و در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم پیکان خاتمه یافت.
در این بازی آرمان قاسمی و محمد قاضی از تیم پیکان کارت زرد گرفت.
همچنین سیدمحمد خرم الحسینی دقیقه 56 با فرید کریمی، صادق رضا نیا دقیقه 76 با احسان علوان زاده برای تیم ماشین سازی و مگنو باتیستا دقیقه 64 با مهدی مومنی، فراز امامعلی دقیقه 79 با شاهین ثاقبی و سامان نریمان جهان دقیقه 87 با ماهان رحمانی برای تیم پیکان تعویض شدند.
داوری این بازی را شاهو اصلانی به عنوان داور وسط، محمدرضا مدیر روستا و محمدعلی پورمتقی به ترتیب داور اول و دوم و حسین نجاتی به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.
تیم ماشین سازی با شکست یک بر صفر مقابل پیکان و در مجموع با کسب 21 امتیاز در رده هشتم و تیم پیکان با کسب 19 امتیاز در رده دهم جدول لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس جای گرفتند.
9853/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.