سید علی موسوی حسیینی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بستان آباد با بیان اینکه بیشترین مسیرهای ارتباطی استان در این شهرستان قرار گرفته است، افزود: متاسفانه وضعیت جاده های اصلی بستان آباد در خور شهرستان نبوده و در فصل زمستان تخریب جاده ها دو چندان شده است.
وی با بیان اینکه بیشترین حوادث جاده ای شهرستان در مسیر تردد بستان آباد به سمت تبریز و در جاده قدیم اتفاق می افتد، گفت: چهار خطه کردن این مسیر چندین سال است که مطرح و عملیات اجرایی آن شروع شده است ولی شاهد توقف عملیات اجرایی آن هستیم.
موسوی با اشاره به در پیش بودن تعطیلات سال جدید و سفرهای نوروزی و موقعیت خاص جغرافیایی شهرستان بستان آباد و ترافیک سنگین بار و مسافر ساماندهی و بهینه سازی آسفالت جاده های اصلی و فرعی در این شهرستان را خواستار شد .
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به مسئله گرانی گوشت و تامین و توزیع گوشت یخ زده در این شهرستان گفت: در این شهرستان بیش از 17 تن گوشت توزیع شده است.
فرماندار شهرستان بستان آباد در این جلسه از دستگاه های نظارتی و بازرسی شهرستان خواست با حساسیت تمام مراکز عرضه موادغذایی و مایحتاج ضروری مردم را زیر ذربین داشته باشند.
در این جلسه با حکم استاندار آذربایجان شرقی، عباس واحدی رئیس بانک کشاورزی شعبه بهرمان به سمت معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار شهرستان بستان آباد منصوب شد.
از جمله سوابق واحدی می توان به کارمند شرکت تعاونی روستائی سراب، ریاست بانک کشاورزی شعبه های دارایی فردوسی، اسبفروشان و بهرمان اشاره کرد.
7239/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.