به گزارش ایرنا، ابراهیم نصیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ایوب آقاخانی، اتابک نادری و فرزاد تقی لر به عنوان اعضای هیات بازبینی و رامین راستی به عنوان دبیر اجرایی آثار ارسال شده به این جشنواره را بازبینی می کنند.
وی اظهار داشت: اعضای هیات بازبین از فعالان مطرح عرصه تئاتر کشور و از اساتید دانشگاهی هنرهای نمایشی هستند و به شکل علمی و عملی در بخش های مختلف این حوزه سابقه فعالیت دارند.
دبیر ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس با بیان اینکه آقاخانی سال گذشته نیز در جشنواره تئاتر خیابانی ارس به عنوان بازبین و داور حضور داشت، یادآوری کرد: وی از نمایشنامه نویسان، کارگردانان و بازیگران مطرح کشور است که دبیری و داوری ده ها جشنواره بین المللی و ملی تئاتر را در کارنامه دارد.
نصیری ادامه داد: بیش از 20 عنوان کتاب در حوزه تئاتر از وی منتشر شده است و او مسئولیت انتشار مجله صحنه به عنوان نشریه تخصصی حوزه تئاتر را بر عهده دارد.
وی گفت: نادری، کارگردان و بازیگر تئاتر، سینما و تلوزیون است و در ده ها فیلم سینمایی و سریال نقش آفرینی کرده و چندین دوره مسئولیت امور استان های اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بر عهده دارد.
دبیر ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس اظهار داشت: نادری، دانش آموخته هنرهای نمایشی بوده و در جشنواره مختلف ملی و بین المللی به عنوان داور، دبیر و مدیر اجرایی حضور داشت.
نصیری افزود: وی مدیریت مجموعه های مختلف هنرهای نمایشی و تالیف کتب مختلف در زمینه هنرهای نمایشی را نیز در کارنامه دارد.
وی یادآوری کرد: تقی لر نیز دانش آموخته مقطع دکتری هنرهای نمایشی، نویسنده و کارگردان تئاتر بوده و در دوره های مختلف جشنواره ارس و سایر جشنواره های ملی و بین المللی در بخش داوری حضور داشت.
دبیر ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس گفت: «راستی» نیز در دوره های مختلف به عنوان دبیر و داور ایفای نقش کرده و از فعالان عرصه هنرهای نمایشی بوده و نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر است.
نصیری ادامه داد: وی دبیری و داوری جشنواره های مختلف استانی و منطقه ای را در کارنامه دارد و چند دوره به عنوان رئیس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی و عضو هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان حضور داشت.
وی گفت: داوران جشنواره 10 اسفند اقدام به بازبینی آثار خواهند کرد و نتایج بازبینی حداکثر تا 12 اسفند منتشر می شود.
نصیری افزود: گروه های هنری از سراسر کشور تنها تا پایان بهمن فرصت دارند که آثار خود را در قالب سی دی، به همراه مدارک مورد نیاز به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند و این مهلت تمدید نمی شود.
جشنواره تئاتر خیابانی ارس از برنامه های نوروزی منطقه آزاد ارس است که با حضور گردشگران میلیونی این منطقه برگزار می شود.
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.