به گزار خبرنگار ایرنا در این مسابقه که عصر جمعه از هفته هجدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور ، در ورزشگاه سردارجنگل رشت ، در یک هوای ابری و بارانی و در حضور حدود سه هزار تماشاگر برگزار شد؛ تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ماشین سازی تبریز در نهایت به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند تا هر تیم یک امتیاز از این بازی کسب کند.
در جریان این دیدار و در نیمه اول، گرچه بازی با تسلط سپیدرود آغاز شد اما این تیم ماشین سازی تبریز بود که در ضد حملات صاحب موقعیت می شد ولی در ادامه این نیمه ، سپیدرود با حملات خود و دراختیار گرفتن وسط میدان، توانست حملاتی را روی دروازه حریف انجام دهد اما هیچ یک از دو تیم موفق به گلزنی نشدند و نیمه اول با تساوی صفر برصفر خاتمه یافت.
در نیمه دوم نیز تیم سپیدرود با حمایت طرفدارانش بر بازی تسلط یافت و بارها تا محوطه جریمه ماشین سازی پیش رفت اما نتوانست دورازه حریفش را باز کند ولی در نقطه مقابل تیم ماشین سازی روی یک ضد حمله به گل دست یافت و احسان تاییدی بازیکن این تیم موفق شد در دقیقه 78 با یک ضربه سر اولین گل بازی را به سود تیم ماشین سازی به ثمر برساند.
پس از به ثمر رسیدن این گل، تیم سپیدرود یکپارچه روی دروازه ماشین سازی حمله ور شد و موقعیت های متعدد گلزنی کسب کرد تا اینکه در لحظات پایانی وقت های تلف شده و در دقیقه 94 ، میثم تهیدست با یک ضربه زیبا و دقیق گل مساوی این بازی را به ثمر رساند تا تیم سپیدرود از شکست خانگی رهایی یابد.
قضاوت این دیدار را وحید کاظمی با کمک های سعید علی نژادیان و امیر محمد داودزاده برعهده داشتند که یاسر همرنگ و محمدباقر پورباقر به عنوان کمک داوران پشت دروازه در این دیدار حضور داشتند.
در جریان این مسابقه حمیدرضا طاهر خانی و میثم تهیدست از تیم فوتبال سپیدرود رشت ، عزیز معبودی ، احمدرضا زنده روح و سعید مهری از تیم فوتبال ماشین سازی تبریز کارت زرد دریافت کردند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت با ترکیب ایمان صادقی، میثم تهیدست، لوکا نوزادزه، روما چاچوآ، امیر منصوریان، میلاد شیخ سلیمانی، محمد علیزاده، حمیدرضا طاهرخانی (از دقیقه 46 حسین ابراهیمی)، میثم فردوسی (از دقیقه 66 پیام صادقیان)، مهرداد بایرامی (از دقیقه 56 محمد غلامی) و حسین شنانی مقابل ماشین سازی قرار گرفت.
همچنین تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با ترکیب فرناندو دخسوس، محمد اهل شاخه، محمدحسین کنعانی زادگان، سید احمد مهدی زاده، عزیز معبودی، سید محمد خرم الحسینی (از دقیقه 53 احسان تاییدی)، احمدرضا زنده روح، سعید مهری، احسان علوان زاده (از دقیقه 77 یوسف سیدی)، فرید بهزادی کریمی (از دقیقه 89 مصطفی سالاری) و رضا خالقی فر رو در روی سپیدرود حاضرشد.
تا پایان هفته هفدهم و پیش از برگزاری این دیدار ، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با 18 امتیاز در مکان هشتم و تیم فوتبال سپیدرود رشت با 11 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار داشتند.
7285/2007/9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.