تیم والیبال شهرداری تبریز در دیدار با پیکان تهران تن به شکست داد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر والیبال کشور از ساعت 16 امروز با برگزاری شش دیدار آغاز شد.
 
تیم‌های شهرداری تبریز و پیکان تهران نیز در چارچوب دیدارهای این هفته از ساعت 16 در سالن شهید صمد اقدمی تبریز به مصاف هم رفتند که شاگردان بناکار این بازی را با شکست پشت سر گذاشتند.
 
در ست اول بازی شهرداری تبریز علی‌رغم تلاش بازیکنان خود با نتیجه 25-18 مغلوب مهمان خود شد. در ست دوم نیز این پیکان رده سومی بود که با نتیجه 25-17 شهرداری تبریز را با نتیجه 25-17 شکست داد. ست سوم بازی با عملکرد خوب تیم والیبال شهرداری تبریز همراه بود؛ اما تلاش بازیکنان شهرداری تبریز بی‌نتیجه بود و این ست نیز با نتیجه 26-24 به نفع تیم مهمان به پایان رسید.
 
با این نتیجه، تیم‌های شهرداری تبریز، شهروند اراک، شهرداری ارومیه، عقاب نهاجا و دورنای ارومیه از صعود به دور بعد بازماندند.
 
نتایج هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر والیبال به قرار زیر است:
 
شهرداری تبریز صفر - ۳ پیکان تهران (۱۸-۲۵، ۱۷-۲۵ و ۲۵-۲۶)
شهرداری ارومیه ۳ - صفر دورنای ارومیه (۲۵-۲۲، ۲۵-۲۳ و ۲۵-۱۸)
عقاب نهاجا صفر - ۳ فولاد سیرجان ایرانیان (۱۹-۲۵، ۱۶-۲۵ و ۲۱-۲۵)
سایپا تهران ۳ - ۲ شهروند اراک (۲۵-۱۳، ۲۰-۲۵، ۲۵-۲۰، ۲۳-۲۵، ۱۵-۱۳)
خاتم اردکان ۲ - کاله مازندران ۳ (۲۰-۲۵، ۲۱-۲۵، ۲۵-۱۸، ۲۵-۲۱، ۱۰-۱۵
پیام مشهد ۲ - ۳ شهرداری گنبد (۲۱-۲۵، ۲۱-۲۵، ۲۵-۱۹، ۲۵-۲۳ و ۱۸-۲۰) Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.