دقایقی پیش، انفجار گاز در شهرک پرواز روی داده و موجب رعب و وحشت ساکنان شده است. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، با گزارش وقوع انفجار گاز در یک ساختمان دو طبقه در شهرک پرواز، آتش نشانان به محل انفجار اعزام شده‌اند و هم اکنون در حال عملیات و ایمن سازی محل حادثه هستند.
فرزاد رحمانی، رییس مرکز اورژانس و مدیریت پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این خصوص اظهار کرد: با گزارش وقوع انفجار گاز در یک ساختمان دو طبقه در شهرک پرواز، تیم‌های امدادی اورژانس و آتش نشانی روانه محل شدند.
وی افزود: خوشبختانه این حادثه تا به این لحظه مصدومی نداشته است. مدیر امور ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از ادامه عملیات جستجو برای یافتن افراد مدفون شده احتمالی از زیر آوار خبر داد و گفت: عصر امروز با گزارش وقوع انفجار مهیب در شهرک پرواز آتش نشانان ایستگاه شماره پنج به محل حادثه اعزام شدند و با مشاهده تخریب یک ساختمان و احتمال گرفتار شدن نفراتی در زیر آوار، سریعا عملیات امدادی را آغاز کردند.

یعقوب موسوی با اشاره به شدت انفجار، افزود: شدت انفجار در این حادثه به حدی بود که شیشه‌های ساختمان روبرو و مجاور شکسته و دچار خسارات شدند.
وی ادامه داد: به علت ریزش ساختمان، تلاش گروه‌های امدادی آتش نشانی تبریز جهت بررسی و یافتن افراد مدفون شده احتمالی در زیر آوار همچنان ادامه دارد.
گزارش تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.