تیم والیبال شهرداری تبریز در حالی فردا به مصاف سایپا تهران می‌رود که با پیروزی در این دیدار می‌تواند با انگیزه‌ای مضاعف به دنبال حضور در مرحله پلی‌آف مسابقات باشد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال کشور با برگزاری شش دیدار به پایان می‌رسد.
 
شاگردان عادل بناکار در چارچوب دیدارهای این هفته، از ساعت 16 در دیداری خانگی به مصاف سایپا تهران می‌رود.
 
تیم والیبال شهرداری تبریز که در دیدار گذشته خود با نتیجه سه-صفر مقابل دورنای ارومیه به پیروزی رسیده بود، در این دیدار 6 امتیازی به حضور و حمایت هوادارانش نیاز دارد تا یک گام دیگر برای صعود به مرحله پلی‌آف بردارد.
 
شهرداری تبریز با پیروزی در این دیدار می‌تواند فاصله خود با رده‌های بالاتر را کاهش داده و در 2 هفته پایانی با تکرار پیروزی مقابل پیکان و شهرداری گنبد، راهی مرحله پلی‌آف مسابقات شود.
 
گفتنی است؛ شهرداری تبریز در حال حاضر با کسب 9 برد از 21 بازی در رده نهم جدول قرار دارد و سایپا نیز با 12 برد در جایگاه ششم جدول قرار گرفته است. شهرداری علاوه بر دیدار با سایپا، نیم‌نگاهی نیز به دیدار تیم‌های شهرداری گنبد و شهرداری ورامین خواهد داشت.
 
قضاوت دیدار تیم‌های شهرداری تبریز و سایپا بر عهده محمد شاهمیری و مجتبی بیداریان خواهد بود. ضمن اینکه ناظر داوری این دیدار محمود کشفی و ناظر سازمان لیگ نیز بهرام سلیمانی خواهند بود. همچنین تماشای این دیدار برای علاقه‌مندان رایگان است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.