به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فوتبال ماشین سازی و صنعت نفت آبادان عصر یکشنبه از ساعت 16 در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار شد و در این بازی شاگردان مهاجری تک گل بازی را در دقیقه 46 ابتدای نیمه دوم، توسط «احمد رضا زنده روح» به ثمر رساندند تا پیروز میدان شده و دومین برد خود را در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال جام هجدهم رقم بزنند.
البته شاگردان سرجیو پالو سرمربی تیم صنعت نفت در ادامه بازی خود را به آب و آتش زدند تا این بازی را به تساوی بکشانند اما تا پایان بازی نتوانستند به این هدف دست یابند و در نهایت یک بر صفر مغلوب ماشین سازی تبریز شدند.
به گزارش ایرنا، احسان تاییدی دقیقه 46 با فرشاد سالاروند، صادق رضا نیا دقیقه 63 با احسان علوان زاده و عرفان افراز دقیقه 3+90 با احسان تاییدی برای تیم ماشین سازی و حسین بغلانی دقیقه 46 با وینیسوس اولیویرا، رضا جبیر دقیقه 56 با مسلم مجدمی و فاخر تهامی دقیقه 80 با طالب ریکانی برای تیم صنعت نفت آبادان تعویض شدند.
همچنین اهل شاخه و عزیز معبودی از تیم سبز قباهای تبریز و سید محمد قریشی از تیم مهمان در طول بازی کارت زرد گرفتند.
تیم داوری این بازی را حسن اکرمی به عنوان داور وسط، هادی طوسی و عسگر محمدی به ترتیب داور اول و دوم و حاتم بک پور به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.
بدین ترتیب تیم ماشین سازی تبریز با 20 امتیاز در رده هشتم و تیم صنعت نفت با 17 امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جای گرفتند.
9853/3093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.