به گزارش ایرنا، مردم شهرها و روستاهای آذربایجان شرقی روز دوشنبه با حضور گسترده در مراسم راهپیمایی 22 بهمن و جشن ملی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با سردادن شعارهای مختلف خشم و انزجار خود را از استکبار به ویژه آمریکا نشان دادند.
در این حماسه مردم استان با حضور پرشور خود در راهپیمایی بار دیگر دشمنان اسلام را ناامید کرده و وفاداری خود را به آرمان های شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب به نمایش گذاشتند.
مردم استان در جشن 40 سالگی انقلاب شعارهای «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «مرگ بر استکبار»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، « آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی» و «مرگ بر منافق» سر دادند.
مردم تبریز نیز همزمان با مردم سایر شهرستان های استان با طی مسیرهای 9 گانه در میدان نماز تجمع کرده و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.
هم اکنون خیابان های منتهی به میدان نماز این شهرستان مملو از جمعیت بوده و طنین فریاد آن ها علیه استکبار به آسمان رسیده است.
در بین مسیر راهپیمایی غرفه های مختلف از سوی سازمان ها، ادارات و مراکز آموزشی برپا شده بود و به حضور مردم در آن شور و شوق خاصی داده است.
همچنین گروه های نمایشی و تلویزیونی نیز در مسیرهای منتهی به میدان نمار برای ایجاد شور و شوق در بین کودکان و نوجوانان برنامه اجرا می کردند تا نسل چهارم را با اهداف انقلاب آشنا کنند.
3071/8023/3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.