سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی روز دوشنبه در اجتماع پرشور راهپیمایی کنندگان 22 بهمن مردم تبریز، افزود: دنیا بداند که ملت بزرگ ایران سرافزار و پیروز رو به پیش حرکت می کند و به حول و قوه الهی همواره پیروز بوده و طی 40 سال گذشته همواره خدا با انقلاب و ملت بوده است.
وی اظهار داشت: ما در این سال ها همواره با تهدید و مشکلات زیادی مواجه بوده ایم اما با این وجود به دشمن لبخند نخواهیم زد؛ نه در تاریخ اسلام و نه در تاریخ انقلاب اولین بار نیست که مردم با انسجام و مقاومت این سختی ها را تحمل می کنند و پشت سر می گذارند.
موسوی با اشاره به اینکه بیش از 14 هزار و 600 روز از 40 سال انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشته ایم و هر یک از این روزها در واقع بدون مبارزه سپری نشده است، گفت: دشمن هر روز یک تحریک، تهدید و فتنه، توطئه، کربلا و عاشورا را در کشور ایجاد و تحمیل کرده است، اما با رهبری مدبرانه ولی فقیه پیروزی ها برای ملت ایران و ناکامی های جدید برای دشمنان به وجود آمده است.
وی ادامه داد: بر این اساس هزینه مقاومت را پرداخت می کنیم تا پیروزی نهایی را به دست آوریم و بدون تردید فرزندان ملت ایران در آینده از ایستادگی پدران خود به نیکی یاد خواهند کرد.
موسوی با بیان اینکه اصرار دشمن به دشمنی به خاطر انتشار ندای حقانیت اسلام و ذوب شدن کوه یخ ظلم و استکبار است، یادآوری کرد: نظام سلطه دوست دارد کشورهای اسلامی گاو شیرده آنها باشند.
وی مبنای تاکتیکی پیروزی انقلاب اسلامی و شکست سیاسی نظام سلطه را وحدت و ایثارگری ملت ایران دانست و با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، مهمترین اتفاق در پیروزی انقلاب اسلامی را استقلال کشور و رهایی از چنگ نظام سلطه بیان کرد.
موسوی گفت: اگر این رفتار برای دیگر کشورها الگو شود، فاتحه استکبار جهانی خوانده شده است به همین علت آنها از انقلاب اسلامی مردم ایران هراس دارند.
وی اضافه کرد: ملت ایران به پیروی از قمر منیر بنی هاشم، پرچم ایران اسلامی را آنچنان محکم در دست دارند که این پرچم با هیچ قدرتی به زمین نخواهد افتاد.
فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: مردم و نیروهای مسلح امروز با خلق حماسه حضور آمادگی خود را برای دفاع از آرمان های بلند انقلاب و ایران اسلامی اعلام می کنند.
موسوی با اشاره به اینکه قیام 29 بهمن مردم تبریز که به یاد شهدای قم برگزار شد، طومار رژیم منحوس پهلوی را درهم پیچید، گفت: این حرکت موجب شتاب انقلاب اسلامی و در نهایت بیرون راندن آمریکا و عوامل آنها از کشور شد تا امروز در چهلمین سال انقلاب اسلامی پرچم پرافتخار کشور اسلامی به اهتزاز درآید.
وی وطن خواهی و میهن دوستی مردم تبریز و آذربایجان و وفاداری آنها به اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) را پیوندی ناگسستنی برشمرد و اظهار داشت: امروز اقیانوس بزرگ مردم این شهر این موضوع را به منصه ظهور گذارد.
سرلشکر موسوی اضافه کرد: مردم تبریز طلیعه دار مشروطیت و مبارزات انقلابی در ایران بوده و بیش از سایر شهرها در پیروزی انقلاب اسلامی سهم داشته اند و در واقع موجب شکست استبداد داخلی شدند.
وی از تبریز به عنوان نقطه امید و تکیه گاه مستحکم انقلاب یاد کرد و افزود: مردم تبریز و آذربایجان با سربلندی و شایستگی از آزمون الهی بیرون آمدند.
3093/3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.