به گزارش ایرنا، حسین کاشانی پور روز دوشنبه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن مرند با بیان اینکه اکنون در چهلمین سالگرد غلبه نور بر ظلمت قرار داریم اظهار داشت: امروز چهلمین سالگرد روزی است که پرچم اسلام در کشور برافراشته شد.
وی با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی گفت: مردم علیرغم وجود مشکلات و گرانی ها، عزت و دینشان را دوست دارند و برای حمایت از انقلاب اسلامی به میدان آمده اند.
کاشانی پور خاطرنشان کرد: روزی که انقلاب پیروز شد تمامی مظاهر فساد در کشور وجود داشت و شاه کشور فردی وابسته بود که برای کوچک ترین امری در اداره امور باید از بیگانگان اجازه می گرفت.
وی ادامه داد: در سال های قبل از انقلاب، دین زدایی به معنای واقعی در مدارس و دیگر جاها صورت می گرفت و فساد مالی و اداری نهادینه شده و اقتصاد کشور نیز در جهت منافع آمریکا بود.
کاشانی پور با بیان اینکه تمامی مشکلات کشور در آن زمان از وابستگی های همه جانبه ناشی می شد افزود: در این شرایط هیچ امکاناتی برای مردم وجود نداشت و کشور ما به سرویس دهنده جنایتکارترین موجودات زمین یعنی صهیونیست ها تبدیل شده بود.
وی با اشاره به تنزل جایگاه ایران در دنیا در زمان شاه گفت: انقلاب اسلامی عزت و خودباوری را به مردم داد و زمینه ای فراهم کرد تا ملت ایران پیروز شده و ابهت امریکا را بشکنند.
مدیرکل آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یادآوری کرد: اگر تا زمان انقلاب، ما را دچار تحجر علمی کرده بودند اکنون ما با پیروزی انقلاب توانستیم در عرصه علم و فناوری در جهان بدرخشیم و در بسیاری از تکنولوژی های پیشرفته جز 10 کشور دنیا هستیم که این موفقیتها با اتکا به نیروی الهی و محوریت قرار دادن خدا حاصل شده است.
وی در ادامه گفتمان انقلاب و اسلام را گفتمان خدمت بیان کرد و افزود: ما باید در 22 بهمن آرمان های انقلاب را مرور کرده و همچون 40 سال گذشته فقط به خود متکی باشیم و مسیر عزت و اسلام را ادامه دهیم.
امام جمعه مرند نیز راهپیمایی 22 بهمن را پیام یاس برای دشمن دانست و گفت: ملت ایران با حضور باشکوه خود در راهپیمایی امروز نشان دادند که با وجود همه مشکلات، متحد بوده و با تداوم راه عزت، به بدخواهان نظام و مملکت اجازه نفوذ نخواهند داد.
حجت الاسلام علی نعمت زاده اضافه کرد: حضور پرشور مردم هم قوت قلبی برای مسوولین است و هم اتمام حجتی است که هرجا می توانند با مدیریت جهادی و انقلابی مشکلات مردم را حل کنند.
3077/9916/6120
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.