مردم ولایتمدار شهرستان بستان آباد با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، چهلمین بهار انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در این راهپیمایی جمع گسترده‌ای از اقشار مختلف مردم شهرستان بستان آباد برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و شهیدان، خود را به میادین اصلی بستان آباد و تیکمه داش رسانده و در چهلمین جشن انقلاب اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.
امروز مردم بستان آباد با شور و شعور هرچه بیشتر از تمام نقاط شهر به راهپیمایی بزرگ 22 بهمن آمدند و با شعارهای کوبنده خود به زورگویی و یاوه گویی‌های امپریالیسم جهانی جواب دندان شکنی دادند.
در این راهپیمایی مردم بستان آباد با سر دادن شعارهای «آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی»، « آذربایجان جانباز خامنه‌ای‌دن آیریلماز »،«ما همه سرباز تو ایم خامنه‌ای» و «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود» از انقلاب و آرمان‌های آن حمایت کردند.
محمد وحدتی هلان، نماینده مردم شهرستان بستان آباد در مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن با اشاره به اینکه حضور حماسی مردم آذربایجان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال هم ثابت کرد که مردم غیور این خطه همیشه پشتیبان انقلاب اسلامی هستند‌، اظهار کرد: مردم ولایتمدار و با بصیرت ایران با حضور هوشمندانه خود در طول ۴۰ سال، نشان دادند که دشمنان نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند.
حجت الاسلام سید رضا رضوی، امام جمعه بستان آباد نیز ضمن قدردانی از مردم انقلابی این شهرستان، گفت: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر نشان دادند که به انقلاب اسلامی علاقه‌مند هستند.
سید علی موسوی، فرماندار بستان آباد هم در پایان با بیان اینکه از حضور مردم ولایتمدار شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن شگفت زده شده است، بیان کرد: امروز راهپیمایی پرشوری در تیکمه داش و بستان آباد برگزار شد و این حضور پرشور مردم مسئولیت مسئولان نظام اسلامی را برای خدمت رسانی سنگین‌تر می‌کند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.