به گزارش ایرنا، ابراهیم محمدی روز جمعه در مراسم پیاده روی خانوادگی در روستا ورائوی(ورجوی) اظهار داشت: برگزاری مسابقات دارت، مسابقات تنیس، طناب کشی و طناب زنی، پیاده روی، بئش داش، لی لی، سوارکاری، جشنواره عذاهای سالم و سنتی، فوتسال، والیبال، و ورزش های همگانی از مهم ترین برنامه های ورزشی این هیات در طول ایام دهه فجر است .
وی افزود: برگزاری ورزش های بومی شهرستان و نیز بازی های محلی هر روستا از دیگر برنامه های در حال اجرای اداره ورزش و جوانان در دهه فجر است.
محمدی گفت: لازمه رشد و توسعه هر چه بیشتر ورزش شهرستان توجه، شناسایی، پرورش و استفاده از تمامی ظرفیت ‌های ورزشی در نقاط مختلف این شهرستان به خصوص در روستاها است.
وی با اشاره به اهداف برگزاری همایش های پیاده روی اظهار داشت: جذب افراد جامعه به سمت ورزش های کم هزینه و تفریحات سالم از جمله اهداف این همایش هاست و فرصتی مناسب برای افزایش انسجام و نشاط اجتماعی است.
محمدی افزود: در ادامه برنامه های ورزش روستایی، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در روز یکشنبه 21 بهمن ماه در روستای آلماچوان این شهرستان برگزار می شود.
در این همایش که با حضور بیش از 800 نفر از اهالی روستا ورجوی برگزار شد شرکت کنندگان مسیر پنج کیلومتری داخل این روستا را پیاده روی کردند.
به گزارش ایرنا، 6 هزار و 200 ورزشکار سازمان یافته در قالب 88 هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می کنند.
این شهرستان با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
9980/6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.