نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: موفقیت‌های ما در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، دفاعی و امنیتی مرهون تلاش و مجاهدت‌های افرادی با تفکر و روحیه بسیجی و جهادی بوده است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، محمد اسماعیل سعیدی در مراسم سالروز عملیات والفجر ۸ اظهار کرد: بیمارستان شهید محلاتی تبریز از زمانی که راه‌اندازی شد نه تنها برای نیروهای مسلح بلکه برای سایر مردم و مراجعان خدمات ارزشمندی را ارائه کرده است.
وی با بیان این‌که سپاه چون شجره طیبه، طی چهل سال انقلاب، منشا بسیاری از خدمات و الگوسازی در عرصه‌های مختلف بوده است، خاطرنشان کرد: ارائه بهترین خدمات و بهترین نوع خدمت به مردم از جمله مسایل دیگری است که در راستای محرومیت‌زدایی و ترویج بهداشت توسط سپاه و بسیج همواره پیگیری می‌شود.
سعیدی با اشاره به فعالیت‌های محرومیت‌زدایی سپاه در حوزه سلامت و بهداشت، اظهار کرد: هر سال در مناطق محروم بیمارستان‌های صحرایی در راستای الگوسازی دایر می‌شود که در نتیجه تفکر جهادی، انقلابی و بسیجی است.
وی با بیان این‌که نیروهای سپاه و بسیجی علاوه بر عرصه سلامت، در عرصه های دیگر هم منشا خدمات هستند، گفت: هر کجا که امورات بر اساس تفکر انقلابی و جهادی مدیریت شده شاهد موفقیت بوده‌ایم اما هر جا این تفکر وجود نداشته یا فرصتی برای این تفکر نداده‌اند با مشکلات بسیاری روبه رو شده‌ایم.
سعیدی خاطرنشان کرد: در کارنامه دستاوردهای چهل سالگی انقلاب، رد پای تفکر انقلابی و جهادی مشاهده می‌شود و متقابلا در مسیر ناکامی‌ها نیز رد پای جریان وابسته غرب، غرب گرا و غرب زده و جریانی که از ابتدای انقلاب هیچ باوری به آرمان‌های انقلاب و نظام نداشته‌اند، مشاهده می‌شود.
وی بیان کرد: دستگاه تبلیغات سنگین دشمنان و در راس‌شان آمریکا، با امپراطوری تبلیغاتی خود نیروهای ارزشی را متهم می‌کنند تا به موضع انفعال بکشانند و کسانی که مقرین اصلی هستند، مدعی شده اند. از این رو باید در ارزیابی شرایط فعلی جامعه و عملکردی که نظام داشته است، دقت کنیم، چرا که می‌خواهند دستاوردهای ارزشمند و عظیم انقلاب را زیرسوال ببرند.
وی تاکید کرد‌: دیدیم که در ایام تحویل بودجه به مجلس، در رابطه با بودجه نیروهای مسلح و بودجه فرهنگی چه تبلیغات سنگینی به راه انداختند، انگار که کل مشکلات کشور، بیکاری جوانان و مشکلات حوزه اشتغال که به دلیل رکود و از سو تدبیر پیش آمد، همه زیر سر بودجه نیروهای مسلح و بودجه فرهنگی کشور است.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نسبت بودجه فرهنگی کشور به نسبت بودجه عمومی، در سال ۹۷ هفت دهم درصد بوده که در سال ۹۸ این میزان برابر با ۴.۶ درصد شد، یعنی این میزان به حدی است که هم تجارت، صنعت و رونق اقتصادی را تحت شعاع قرار دهد؟ 
وی افزود: متاسفانه در این رابطه هجمه سنگینی به راه انداختند و آمارهای دروغین هم ارایه دادند که عمدتا اشتباه بود، به ویژه در مورد نیروهای مسلح.
گفتنی است، مراسم سالروز عملیات والفجر۸ با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در سالن اجتماعات بیمارستان شهید محلاتی تبریز برگزار شده و در پایان نیز دو بخش‌ آنژیوگرافی و آی‌سی‌یو جراحی قلب و همچنین نمازخانه این بیمارستان افتتاح شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.