به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی روز پنجشنبه در آیین غبارروبی مزار شهدای مراغه افزود: ایستادگی کشورمان در برابر نظام سلطه و پافشاری بر توان بازدارنده دفاعی همه در سایه هدایت های رهبری و مجاهدت های شهدا بوده است.
وی ادامه داد: اگر امروز استکبار جهانی جمهوری اسلامی را خطری برای رژیم صهیونیستی می داند، به دلیل وجود روحیه استکبارستیزی و انقلابی در بین آحاد مردم و مسئولان است.
پورمحمدی اضافه کرد: با وجود همه مشکلات داخلی، سو مدیریت ها، تحریم ها و تهدیدها، ملت بزرگ ایران در کنار هم با اتحاد و انسجام و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل هیمنه استکبار و صهیونیسم جهانی را درهم خواهند شکست.
وی گفت: در آستانه بلوغ، کمال و چهل سالگی انقلاب اسلامی باید ادامه دهنده راه و آرمان های متعالی شهدا باشیم.
وی افزود: شهدا در بذل جان خویش کاری حسینی، عباس گونه و علی اکبروار حرکت کردند و از اسلام و انقلاب اسلامی دفاع و صیانت کردند.
وی با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم ادامه داد: اکنون نیز آحاد مردم و مسئولان باید در ادامه راه شهدا، زینب گونه آرمان های شهدا را تبیین کرده و به نسل آینده منتقل کنیم.
وی اضافه کرد: تمامی نهادها و مسئولان باید نه در شعار بلکه در عمل رسالت ادامه راه شهدا را به درستی به جای آورند.
به گزارش ایرنا، در این آیین به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور مسئولان شهرستانی مزار و گلزار شهدای مراغه و شهدای گمنام غبارروبی، عطرافشانی و گلباران شد.
شهرستان مراغه در طول هشت سال دفاع مقدس 1400 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
این شهرستان با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.