به گزارش ایرنا، جرج لیکنز عصر چهارشنبه در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان، با اشاره به برد شیرین 3 بر صفر شاگردانش در اولین بازی خود در نیم فصل دوم لیگ برتر افزود: این نتیجه یک پیروزی خوب برای ما محسوب می ‌شود چرا که بازیکنان ملی پوش تازه به تیم اضافه شدند و خیلی‌ها می‌ گفتند بازی دادن به آنها ریسک است، اما دوست داشتم از آنها استفاده کنم و این ریسک را قبول کردم زیرا که معتقد هستم انسان برای موفقیت باید ریسک پذیر باشد.
لیکنز با خوشحالی از اینکه در این بازی گل دریافت نکردیم، خاطرنشان کرد: تیم مقابل سازماندهی دفاعی خیلی خوبی داشت و این کار ما را سخت می کرد و باید بازیکنان ما تمرکز خود را حفظ کرده و ضمن اینکه احساسی بازی نمی کنند مواردی را که از آنها می‌خواهیم، در طول مسابقه انجام دهند.
سرمربی تراکتورسازی گفت: بین دو نیمه صحبت‌هایی با بازیکنان داشتم و باعث شد تا در نیمه دوم سه گل به حریف زدیم و حتی می توانستیم موقعیت‌های دیگری را هم به گل تبدیل کنیم.
لیکنز درخصوص اکبر ایمانی گفت: طبیعی است تا ایمانی بخواهد خودش را پیدا کند، به زمان نیاز دارد و دیدیم که هرچقدر از زمان بازی سپری شد، عملکرد بهتری داشت.
وی ادامه داد: خیلی خوشحالم که امروز مصدومی نداشتیم و حالا باید برای بازی با نساجی آماده شویم.
وی با ابراز رضایت از عملکرد تیم داوری در مورد حریف بعدی خود تیم نساجی مازندران عنوان کرد: مقابل تیم نساجی باید روی چمن مصنوعی بازی کنیم و می‌ دانیم نساجی هواداران بسیار خوبی دارد که این کار را برای ما سخت می کند، همچنین تغییراتی در کادر فنی خود ایجاد کرده و در راس این تیم مجید جلالی به عنوان سکاندار انتخاب شده است که از دانش فوتبال بالایی برخوردار است.
وی در خصوص ساسان انصاری گفت: محرومیت این بازیکن برای بازی بعدی به اتمام می ‌رسد و می ‌تواند برای تیم تراکتورسازی بازی کند.
سرمربی تیم تراکتورسازان در خصوص بازی امروز مقابل تیم نفت مسجد سلیمان گفت: هافبک‌های تیم در نیمه نخست در جریان بازی نبودند، اما در نیمه دوم عملکرد خوبی داشتند، و این درست همان چیزی بود که ما می‌ خواستیم زیرا که هدف اول ما، خسته کردن حریف با پاس و حفظ توپ بود و برنامه ما در نیمه دوم،‌ استفاده از فضاهای موجود در زمین تیم حریف بود.
وی با بیان اینکه خط دفاعی و میانی تیم عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند، در پاسخ به این سوال که استوکس برای خودش بازی می ‌کند و فرصت‌های زیادی را هدر می‌ دهد؟ افزود: با شما هم‌عقیده نیستم.
وی ادامه داد: استوکس مانند ماشین گلزنی است و من از او نمی‌ خواهم عقب بیاید یا بازی سازی کند بلکه می‌خواهم در جلوی زمین بایستد و گل بزند و اگر قرار بود او امروز از همه فرصت‌های خود استفاده کند، باید او را به بارسلونا می‌ فرستادیم، اما بهتر است او در اختیار ما باشد.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در بازی امروز مقابل تیم نفت مسجد سلیمان با نتیجه 3 بر صفر توانست با کسب 29 امتیاز همچنان در رده چهارم جدول لیگ برتر بایستد و تیم نفت مسجد سلیمان با 15 امتیاز همچنان در رده سیزدهم جدول جام خلیج فارس قرار گرفت.
9853/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.